Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: Ok, så det är ok onsdag-fredag v40?
Jis: Ok, så det är ok onsdag-fredag v40?
Vickan: För mig passar det redan kring 16.30 (den veckan) men antar att de flesta jobbar senare än så?
Så tjejer, kan vi komma överrens om dag o tid? Föreslaget v40 onsdag - fredag, direkt efter jobbet. Vilken tid passar?
Jis: Vilken tid? Några förslag?
Vickan: Bara ta fram papper o penna o försöka få till det . Jag gick från tre bokstäver till 8bokstäver, från början skrev jag ut hela efternamnet tills jag kom på att det kommer jag aldrig att orka göra så nu blir det första bokstaven o något streckliknande efteråt
Lillstintis: Jag har inte varit det minsta sugen på öl så det har jag skippat helt. Däremot drack jag två glas alkoholfritt vin till maten på kick-off. Har inte tänkt att nojja över det för det är det enda alkoholhaltiga jag ens sneglat åt under hela graviditeten.
Lillstintis: Jag har faktiskt lyckats rätt bra att låta bli nojjorna. Jag vet att jag har satt bebis i första hand under hela graviditeten, jag inte inte medvetet gjort (läs ätit, druckit eller annars) något som skadar bebis. Om jag i ovetskap fått i mig något som inte rekomenderas vägrar jag tro att det kommer att skada bebis. Det är så mycket som KAN gå fel men jag väljer tro att allt kommer att gå rätt den här gången för det har vi alla här förtjänat! Så om nojjorna kommer, oavsett vad nojjan rör, stoppa de tankarna på en gång o tänk på något positivt istället!
Karmosin: Hoppas du får det riktigt mysigt på brunchen . Jag var gillade mitt gamla efternamn mer men har vant mig nu, har ju varit gift i 8år så det känns naturligt att skriva det efternamnet. Kommer dock i själ o hjärta alltid ha kvar mitt ursprungliga efternamn .
Hur var det, är det många här som har foglossning?
Kommer det helt plötsligt eller får man det gradvis?
Tack för svar om foglossning. Det jag mest undrade över är att jag har ju sluppit det (hittills) men idag haft lite ont som på baksidan (antar att det är där bakre fogen finns). Så undrar om det helt plötsligt kan komma foglossning så här sent eller om det borde ha börjat tidigare o kommit som smygande?
Ego: ÄNTLIGEN har vi gått i genom alla bebiskläder vi fått! Vi behöver inte ett plagg i storlek 56-62 mer! Får knappt plats med det vi har . Jag är lite orolig för storlek 50 som vi inte har nästan någonting av. Ska lilla bebis behöva gå naken tills hon växt till sig . Kanske man ska gå o köpa något i den storleken för att slippa nojja...
Strössel: Något ska väl jag också få nojja över ...
Strössel o Lillstintis. Tack