Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lindis: tack . Det kommer snart nog för dig också

Strössel: Hoppas bebis lyssnar på dig

Najje: Jag var nog inne på FKs hemsida o gjorde första kalkylen redan kring v14-15. Tur var det för jag var mer än förvirrad. Men när jag hade smält det i flera veckor o gick in nästa gång så var det lite klarare...
    Jag köpte mina mammajeans på H&M o har varit väldigt nöjd med de.
    Härligt att du är nöjd med din BM, det är viktigt.
    Ja när du har två små i magen så får du inte jobba länge. Måste vara skönt också

• Kelsson1

Enya: Stort grattis till ny vecka!

Karmosin: Härligt med vagn o åkpåse. Snart har du bebis hos dig

Strössel: Hoppas du slipper att bli ordentligt sjuk. STOR KRAM!

Lindis & Vickan: Skämtar ni att man fick värsta ångesten! Är ju livrädd nu!

• Kelsson1

Lindis: Jag såg inte ens hela, bara slutet av inslaget o ändå satt jag o storgrina o fick världens panik!

• Kelsson1

Vickan: Vet inte om jag vågar läsa i länken... Får sätta maken till att göra det ikväll...

Eileen: Det var bra det, inget roligt program!

Jis: Jag hade inte heller tänkt att titta på det, vet inte vad som fick mig att ändra mig ångrar mig djupt nu...
    Du har anmält dig , Vickan, Viksan, Karmosin och jag.

Speck: Men vad hemsk upplevelse! Förstår att du inte vill göra om det. Vad är det för folk som inte ger sittplats till en ammande kvinna? Helt ofattbart! STOR KRAM!

Karmosin: Kan riktigt se framför mig när du riktigt försöker pricka folk med dubbelvagnen (vilket ju inte lär vara svårt)

Viksan: Härligt med UL, jag får vänta ända till 17/10 på mitt...

Strössel: Klart man blir besviken men det är skönt att ni klarar av att ta ut vagnen så snart ändå. Tiden går fort, innan du hinner blinka är det dags att hämta ut vagnen o tror att det är mysigare att provköra den med bebis i vagnen än en tom vagn

• Kelsson1

kasa: Väldigt synd att du inte kan komma men förstår fullständigt, självklart ska du prioritera din son!

Strössel: Rätt, tänk positivt! Ni har ändå ett bebisrum, det har vi överhuvudtaget inte

• Kelsson1

Strössel: Vi bor ju i en tvåa, så datorn står i vardagsrummet o bebis får lov att rymmas i sovrummet

• Kelsson1

Strössel: Lika bra att vi inte har bebisrum, vår skulle ändå inte flytta in där heller

Jis: Vad härligt att besöka BB för att träffa en nyfödd

• Kelsson1

Viksan: Tycker synd om din make som missade UL! Men härligt att allt såg bra ut och att bebis kommer att ha bra vikt.

Strössel: Menar du att läkaren inte visade dig bebis alls under hela TUL? Vilken skit till läkare!

Jis: Det är något speciellt med nyfödda . Ja tänk nu är det inte långt kvar... Verkligen skönt att allt såg bra ut för dig.
    Kan tänka mig att läkare o BM blivit nerringda efter gårdagens program. Har själv också varit extra nervig o nojjig hela dagen. Undrat om rörelserna är lika starka som tidigare eller om de blivit svagare osv...

• Kelsson1

Strössel: Vilken skitstövel till läkare, du borde nästan kontakta hans chef, så får man väl inte göra mot en gravid?!

Jag tittade också på drömen om ett barn och tyckte att den var MYCKET bättre än programmet som går i SVT. I jämförelse så suger SVT programmet!

• Kelsson1

Glömde nästan...

Strössel: Grattis till ny vecka !

Ego: Ny vecka idag och ett delmål nått v32 ! Nu är nästa delmål att komma till TUL 18/10, lite över en vecka dit bara .

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011