Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Dealiy: Mina blir också gula i trosskyddet, var budskapet som skulle fram, det är helt normalt försök att andas djupt det kommer att gå bra den här gången!
Dealiy: Mina blir också gula i trosskyddet, var budskapet som skulle fram, det är helt normalt försök att andas djupt det kommer att gå bra den här gången!
Najje: Helt ok att du frågar, det är därför vi finns här . Jag har inte haft så mycket ont förutom växtvärk (har satsat helhjärtat på illamåendet istället ) så tyvärr kan jag inte ge dig något vettigt svar där.
Tack, jo det är väl naturligt men det var inte alls roligt.
Vad söt din man är som köper polkagrisar till dig
Karmosin: Har tänkt som du, pålägg äter jag bara hemma när jag kan hålla koll på bäst före datumet.
Varför reagerar vi så konstigt? Jag borde unna honom allt roligt o att kunna stanna kvar längre på jobbet om han behöver när han ställt upp till 200% men blir ändå ledsen...
Vickan: Hur är det med dig och bebis idag? Hoppas att allt är bra! KRAM!
dealiy: Vissa dagar är det enda jag får ner pizza . Prova se till att äta lite hela tiden, som nötter eller morötter eller liknande så att du aldrig hinner bli riktigt hungrig.
Eileen: Jag har ju inte kunnat äta något sött alls illamåendet blir värre...
Vickan: Förstår att du blev rädd, det där är inget man vill vara med om! Hoppas att det är bättre på fredag så du kan följa med o fika .
Jis: Jag har också ätit "förbjudna" saker under graviditeten utan att vara medveten om det vid tillfället. Jag har valt att inte nojja för det, gjort är gjort o går inte att ändra på det i efterhand. Jag väljer att tro att jag har en frisk liten bebis i magen o att allt kommer att gå bra. När jag väl får reda på att jag stoppat i mig något olämpligt gör jag sedan bara inte om det.
Jis: Huvudsaken är att du känner av bebis inte hur mycket tror jag!
Jordgubbe: Det är inte lätt, hoppas du blir bättre snart!
Viksan: Du vill säkert inte ha svar från mig om illamående , jo jag mår illa fortfarande men de senaste dagarna har jag mått MER illa än tidigare väldigt roligt, hade kunnat klara mig bra med det lilla illamåendet ända till slutet men det hade väl inte varit tillräckligt roligt då (enligt någon högre makt)
Aurora: Sååååå skönt att höra att man inte är ensam om att vara en barnrumpa !
Strössel: Drömde om dig inatt , du fick en fin liten flicka o fick då vara skadeglad för att din mans familj köpt på sig en massa killkläder
Najje: Helt underbart att allt fortfarande bra med Bill och Bull! Det visste vi ju (finns inga andra alternativ här inte) men skönt att få det bekräftat . Du ska se att snart har du fullt upp med två skrikande hungriga bebisar !
Vickan: Exakt, har inboxat dig också