Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

kasa & Jis: Så lite så

• Kelsson1

Jis: Tyckte som du, men tyckte även att paketet från BabyProffsen var ännu futtigare...

• Kelsson1

Lulis: Skönt att allt slutade bra. Visste inte heller att man kan utveckla astma av graviditet. Hoppas jag slipper det.

Jis: Känner så igen mig (trots att jag inte tränar yoga) brukar också säga exakt så om mig själv att jag är lika vig som ett kylskåp (ibland tror jag nog att vårt kylskåp är mer böjlig än jag )...

Undrar jag med hur mår Jordgubbe, Lindis o Najje???

• Kelsson1

Lindis: Skönt att höra att du mår bra. Hoppas du får annat att tänka på i Danmark. KRAM!

Aurora: Härligt att bebis vänt på sig och att allt såg bra ut för er!

Karmosin: STOR KRAM! Hoppas att dagarna går fort nu så du snart får vara hemma o vila! Fin vagn!
    Jag har samma problem, brukar även hjälpa att smörja in fötterna. Provade after sun lotion på fötterna men vet inte om det var sammanträffande eller inte men bebis blev helvild så har inte vågat mig på det igen...

Eileen: Äntligen blir du av med bandage och stygn. Hoppas att handen läkt som den ska!

Vickan: STORT STORT GRATTIS!!! Vad härligt att ni mår bra! Är såå glad för er skull!

Kasa: Jag svettas också, brukar fortfarande gå med jackan öppen o sover som du med fötterna utanför täcket. Får kolla med maken så han inte har satt igång elementet i sovrummet, höll på att svettas ihjäl inatt...

Lulis: Bra att du insett hur lyckligt lottad du är. Helt rätt att njuta i fulla drag av en lite lättare graviditet, det är du värd!

• Kelsson1

Najje: Ta alvedon mot feber så ska du se att det går bra. Är du orolig ring till BM eller vårdcentral! STORT GRATTIS TILL V12!

• Kelsson1

Eileen: Skönt att du låter så positiv, Barnrummet låter väldigt fint, blev lite tårögd när jag tänkte på dina stickers med tåg som fraktar elefanter ...

• Kelsson1

Strössel: Men gratulera maken från mig! Visst kommer att vara jobbigt i 6månader men i det långa loppet är det värt det! Stor Kram!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011