Inlägg från: Eileen1 |Visa alla inlägg
  • Eileen1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

10.45 tänker jag lite extra lindis

• Eileen1

Julklapp till alla syskonbarn är snart klara, vi tänkte skicka julklappspaket till alla fam med lite billigare julklappar i. Vi köper bara till syskonbarnen som just nu är 10st. Så brukar våra mammor få nåt men i år blir det den dan vi träffas. Vi skickar allt så fort vi är klara, vill ha sånt klart några veckor innan BF.

• Eileen1
    kasa01 skrev 2011-10-26 14:06:06 följande:
    WOW!! jag trodde jag var tidig m julhandeln, men detta är ju imponerande på riktigt! Då har jag i o för sig min sambo som närmaste jämförda, o han springer runt dagen innan.. får stress-attacker bara jag tänker på det.. Detta summerar dock min sambo, kan inte tänka i förväg. Känner att jag har tjatat lite om detta i tidigare inlägg...
    Jag är helt sjukt före med just julklappar, skulle sambon fixa själv så skulle det sluta med pengar på hans mor konto och hon hade fått fixa till barnen i norrland...jag håller ögonen öppna flera månader i förväg och lägger på lager så blir det ingen större kostnad heller. Så länge dom är relativt små så är det ju lätt att fynda och hitta grejer dom kan gilla. Gillar att ge bort presenter men vill inte bli ruinerad. Nu kommer ju vår lillkille i mitten av dec så i år är det viktigare att detta är klart i god tid. 
    som jag längtar till december nu, drömde i natt att han var nyfödd och jag satt och pussade på hans panna, han var helt perfekt Hjärta
  • Eileen1
    Lindis1974 skrev 2011-10-26 14:23:18 följande:
    Tack alla rara :)

Hur gick det för Dealiy i går ? Visst hade du ultraljud i går?
    Tror det är idag om jag inte minns fel...
  • Eileen1

Heja Karmosin, det kommer gå bra imorgon, ska ägna en liten tanke om jag minns...vi ska på TuL kl.9.00 och är väldigt förväntansfull;) Heja Strössel åxå, snart din tur tror jag:) Lycka till båda två!

• Eileen1

Träffade den här lille på TUL idag, här ligger han i profil. Han har lagt sig tillrätta med huvet neråt, ryggraden till vänster, rumpan mitt upp mot mig med en aning till höger och benen dom har han då till höger (från mitt håll sett)
    Uppskattad vikt är 2094g så han är en medelsvensson som BM utryckte det;) Beräknad vikt på BF är 3500g. 
    7 veckor kvar till BF nu. 
  • Eileen1

Strössel, har du fått en beräknad BF vikt? Hon sa att han växer 2 hg per vecka nu så om jag går över 2 veckor kommer han upp i 3900

• Eileen1

Anderska, va skönt att ni fick en mycket bättre shoppingtur denna gång:) här i Malmö köper man bälte skälv.

• Eileen1

Va mysigt med skogen och pyssel, Inge kul med hoppande hundar, gillar inte jag heller, ännu mindre nu med stor mage.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011