• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Vickan I

Strössel - Det blir nog en denim ändå både citykorg och sittdel eller kanske att jag ändra mig om tar PP black/red på citykorgen och denimen på sittdelen, men ngt av dem. Lånade ut denimen i solen och visst glänser den, men egentligen inte mycktet mer än sonens svarta vagn han har nu. Mer att den glänser i grå/blått. Blir nog bra. Spännande med rul för dig. Kommer gå bra .

Speck - Ja haha man drömmer så mycket knas verkligen. Men så länge det är knasiga tokigheter och inte mardrömmar som jag också haft en massa är det ju bara roligt. Vecka 30 snart, ojoj vad de springer fram ändå.

Skulle lyssna på liten förut på em då jag mått lite konstigt under dagen och när jag satte dopplern mot magen så gav liten ifrån sig en rejäl buff. H*n gillar inte att jag tjuvlyssnar!

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Viksan07

Fick idag reda på att cellprovet visade på små cellförändringar. Jäkla skit, har inte ork att oroa mig för det också... Dock inte något att oroa sig för enligt bm. Ska ta ett nytt cellprov efter förlossningen och se hon det har gett med sig av sig självt, vilket det oftast gör. Trots att det tydligen inte är något farligt, så kan man ju inte låta bli att oroa sig. Och jobbigt att behöva vänta till efter förlossningen, rädd att det har blivit värre då.
    Suck, som om det inte räcker med all oro under ivf och nu under graviditeten... Jag kan inte låta bli att undra om cellförändringarna kanske beror på alla dessa ivf-mediciner och de galna hormonvärdena... Skumt att man får det just nu, aldrig haft förändringar tidigare.

• Jis

Vickan, bra att jag lästa Cykelkortg isf citykorg  å hann tänka, men hur ska det gå till? Gravid hjärna.

Kolla in kvälls-magen, inte undra på att folk på jobb kollar på min mage, men jag säger inget..hahah..jag har bara tjockat på mig en del..Jag trodde inte att min mage skulle komma så tidigt med tanke på att jag är model större, men tji fick jag!

• Vickan I

Jis - ja sonen var ju ganska liten så jag kanske kan stoppa nästa i en cykelkorg istället...billigare . Fin mage som börjar komma . Kan tänka mig att det spekuleras på jobbet. Min börjar också synas en del nu, men har döljt den bra med lite slappa A-linjetoppar. Efter screeningen nästa vecka om allt är ok tänker jag sluta dölja den och dra på ngt tight. Kan tro en del kommer bli chockade då!

• Vickan I

Viksan - Vad jobbigt men lyssna på bm och säger dem att du inte ska oroa dig nu så gör inte det, men lättare sagt än gjort så klart. Skäms att säga det, men 33 år gammal har jag fortfarande aldrig gjort ngnt koll! Måste verkligen ta tag i det så fort det går sedan.

• Kelsson1

Jis: Avundas dig när du kan träna, jag har ju inte tagit mig upp från soffan på grund av illamående. Såå less, vill också träna! Fiiin mage! Vill också ha!

Strössel: Skriver du från telefonen? har du provat med kolon, streck o är likamed? Kul att du o Vickan "tävlar" om vem som kommer först

Kasa: Hoppas det slutar snart!

Vickan: Det blir superbra resultat nästa vecka, inte ens tänka något annat!

Speck: Ja drömmar...

Viksan: Lita på BM, de måste veta vad de pratar om. Säger hon att det inte är något att oroa sig över så sluta oroa dig. Finns nog inget du kan göra nu ändå, lika då att glömma bort allt tills efter förlossning! Kram!

Ego: Om drömmar. Jag har drömt mardrömmar, att jag o maken bråkar o så vaknar jag av att jag storgrinar. Slutar oftast med att jag väcker maken så han får trösta mig...

• vinterbebis12
    Jis skrev 2011-05-25 20:23:01 följande:
    Vickan, bra att jag lästa Cykelkortg isf citykorg  å hann tänka, men hur ska det gå till? Gravid hjärna.

Kolla in kvälls-magen, inte undra på att folk på jobb kollar på min mage, men jag säger inget..hahah..jag har bara tjockat på mig en del..Jag trodde inte att min mage skulle komma så tidigt med tanke på att jag är model större, men tji fick jag!

fin! grattis
  • strössel

Kelsson: Nej jag använder min dator men nåt fel är det.

Jis: Härligt med en liten mage njut !

Vickan l: Kommer bli supersnyggt oavsett vad du väljer, jag har velat 1000 gånger innan jag bestämde mig.

Hörs i morgon efter mitt RUL håll tummarna för mig !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011