• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • strössel
    Kelsson1 skrev 2011-05-25 22:06:57 följande:
    Strössel: Vilken webbläsare? Dags att byta? Har inte haft problem med Firefox...
    Internet explorer 9 som min man la in för några veckor sen och den verkar ha strulat hela tiden, ska tvinga han byta tillbaks till min gamla !
  • Kelsson1

Strössel: Låt han ha kvar den. Installera bara in Firefox också den är  superbra, har använt den i flera år... googla bara på firefox + download gratis o laglig.

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-05-25 22:11:03 följande:
    Strössel: Låt han ha kvar den. Installera bara in Firefox också den är superbra, har använt den i flera år... googla bara på firefox + download gratis o laglig.
    Då gör vi det i morgon tack för tipset !
  • Jis

Firefox är ju bäst! Blir galen på Explorer på jobb! Kelsson, det är så skönt att träna, försöker röra på mig minst 60 min om dagen! Älskar det. Har testat flera olika pass men just nu känns spinning (m pulsklocka) allra bäst. Jobbigt för dig att inte må bra, hoppas det vänder snart.

• carlan

Jag kör också firefox.

Strössel: Ha det underbart i morgon på ultraljudet.

• Vickan I

Tänker på dig idag strössel. Förstår att du är nervös men försök att njuta också :). Kommer se finfint ut allting. Kram

• Kelsson1

Jis: Klarar mig igenom dagarna hyfsat på jobbet, kan ju inte visa att jag är illamående så slår bort de tankarna. Men vägen hem i tuben är inte rolig. När jag väl kommer hem stupar jag i soffan o kan inte röra på mig innan det är dags att gå o lägga sig... Hoppas man kommer ha lite mer krafter efter semestern.

Strössel: Tänker på dig!

Ego: Är super trött! Har börjat sova i soffan en stund när jag kommer hem från jobbet, det gör att jag inte slocknar lika tidigt på kvällen o resulterar i att jag är dödstrött på morgonen istället. Imorse när klockan ringde hade jag precis börjat spela yatzy o fått 4 femmor på första slaget.... Skrattande fast en av tärningarna såg jätte konstig ut o var för många tärningar man spelade med.

• Speck

Kelsson o Vickan: Angående mardrömmar.. jag har drömt extremt mycket mardrömmer under min grav också! Jag har drömt i början massor om mf, o att jag inte får någon hjälp av vården.. och sen så har jag drömt mycket om att min man ska lämna mig, antingen genom att han blir dödssjuk eller att han lämnar mig genom skilsmässa.. Usch usch. Mycket såna hemska drömmar har jag haft!
    Inge kul... Men jag har läst att det är typ hjärnans sätt att vara beredd ifall du skulle bli ensam med bebis .. eller ifall det skulle bli mf osv.

• strössel

Hemma från RUL och det gick superbra alla mått stämde och bebisen var så söt, läkaren hade inget att anmärka på =) Min bebis var 23 cm idag och det firade vi med att köpa dom första bebiskläderna, en dress strumpor och vantar det var på rea. Men nu dröjer det ett tag innan jag köper nästa grej, så nu firas det med bio ikväll med.

Tänkte lägga upp bild men inget funkar !

• Vickan I

Åh strössel. Vad underbart att höra. Stort grattis. Kul fira lite sådär. Vilken lättnad. Nu kan du se till att njuta stort av ert lilla mirakel. Kram

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011