• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • kasa01

Speck, helt rätt! Låt dem inse vilken börda du bär. Blir så trött, min bästa vännina håller på att slita ihjäl sig, har fått en tjänst som tidigare skötter av 4 (!!!!) personer ensam. hon håller på att gå rakt in i den omtalade väggen, helt sjukt. De skär ner så in i h-ete överallt, medans det finna massor med folk som går arbetslösa. det måste finnas bättre sätt att sköta företagsamhet på. Jag låt o sov 2 timmar här på lunchen, men den enda som blir drabbad är ju jag själv! driver ju eget... vet inte hur jag hade klarat mig på en arbetsplats just nu, mår ju bättre nu men som det har varit hade jag skjutit mig själv om jag blivigt tvingad att hålla ihop dagarna ut.

• Kelsson1

Speck: Helt rätt! Du är sjukskriven av en anledning, o det är INTE att du är lat!!! Låt de verkligen märka av att du är sjukskriven, du måste tänka på dig själv o lilla Speck i första hand inte jobbet! STOR STOR KRAM!!!

• kasa01

Men va F-N!!!! Nu blöder det igen.. igen stört flod, men ändå så att det rinner ner i toan. ska detta någonsin sluta???

• carlan

kasa: kramar till dig, att du aldig får lugn och ro. Tänk vad du kommer älska ditt barn. Den kommer få världens bästa mamma.

• spets

Nu har jag börjat att få några symptom. Värkande bröst och jag ljuger inte om dom har växt en hel storlek. Undrar hur det här ska sluta :) Känns helt ok!
    Den 14 juni har jag tid för mitt första ultraljud.. lääängtar!
    Är det någon mer som tar fragmin?

• Vickan I

Spets - Jag tar också fragmin pga tidigare (lääänge sedan) blodpropp i benet.

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Kelsson1

Kasa: KRAAAAM! Varför blöder du hela tiden? Har du kunnat få något svar? Ska du åka in o kräva svar? Hoppas att det slutar snart!

Spets: Mina bröst var också väldigt svullna o stora i början, nu har de gått ner till normal storlek. Det har varit källa till en del oro, hoppas att KUB nästa vecka visar att allt är bra. Det är inte alls långt till 14juni, kommer gå fortare än du anar...

• strössel

Carlan: Vi fick inte veta om det blir en flicka eller pojk, min man frågade då sa hon det är så svårt att se sen pratade hon bort det så att säga.

Kelsson: Det är kul att få med sig bilder hem =) vi fick tre stycken.

Tittar in i morgon är så trött god natt mina vänner !

• Viksan07

EGO: Nu ska jag inte oroa mig med för cellförändringarna - det är så vanligt. Och det är ju därför man gör cellprov - för att kunna ha koll och stoppa i god tid. Har varit lite småborta det senaste dygnet pga chocken och oron, helt glömt bort att jag är gravid. Som om det inte räcker att oroa sig för bebisen hela tiden... Känner mig helt slut nu. Men nu ska jag fortsätta som vanligt, onödigt att oroa sig i onödan! 

Strössel: Grattis till lyckat RUL! Vikken fin krabat!!

Vickan: Fy vilket oros-helvete du behöver gå igenom! Att de inte kan säga helt 100 att allt är bra med bebisen... Men jag tror att det kommer att gå jättebra för din bebis. Styrkekram

Kasa: Nej, vad jobbigt att det blöder igen SKönt att det inte blöder så mkt i alla fall. Det är säkert inget farligt den här gången heller för dig. Styrkekram till dig med

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011