Kasa: Tänker på dig gumman, hoppas verkligen du slutar blöda snart! Bär du tungt eller dylikt? Stor kram iaf!
Kelsson o Vickan: Jaha så ni båda kör på tisdag! Då kanske ni ses där inne på KS ;)
Viksan: DU gör helt rätt som slutar oroa dig nu, ta tag i det igen efter förlossning.
Tack för allt stöd ang jobbet, jag känner mig inte lika bestämd som igår - men jag ska ändå göra som jag tänkt. Blir bara arg på när jag tänker på jobbet. Skönt dock att börja 9 på mornarna.. jag är så trött nu för tiden! Sover hur mkt som helst känns de som..
Foglossningen har blivit värre har jag märkt, förut hade jag inte ont av att dra upp benen under mig i sängen, det var så jag vände mig om, men nu kan jag inte göra de längre och alla liknande rörelser där jag måste lyfta vänsterbenet gör ont.. Dvs klä på sig, gå.. såna saker..
Usch. Ångest inför jobbet. Så jävla dum tid att vara sjukskriven på när det är dags för lönesamtal också.. Känns som att jag inte kommer få den löneökning jag förtjänar bara för att jag är gravid o sjukskriven...
Hoppas ni alla andra mår bra dock, utan blödningar o illamående ! Tänk på att det är fredag idag, tack gode!