Jis, grattis vad skönt! Hejja!
Kel, det kommer gå toppen imorgon! Var glad att du slipper de två kilona, du var ju lite olycklig över att du lagt på dig. Beben behöver pytte lite extra just nu, och den ser till att få det den behöver. Till o med de som kräks så de blir inlaggda föder fina frsika barn.
Vickan, tänker på dig, det kommer gå toppen även för dig imorgon.
Speck, tur du har nån som håller reda på dig! Ute o ränna efter kl 22.30! hehe... kram!
Jag får vänta ända tills den 8'e på mitt KUB.. är i v 12 nu, 11+2. Börjar få lite mage jag också, men mycket är nog mest tack vare att jag mått illa så fort jag inte haft något att tugga på. Jag har också nästan helt slutat m godis, jag som annars är en riktig godis gris. Blöder fortfarnde till o från, inte varje dag som förut, men kanske varannan. Har börjat å lite bätre, vissa dar är bra andra fortfarande riktigt jobbiga. Hoppas på fler bra dagar frammåt.
Nån som har tips på bra tränings form? Jag tränar normalt mycket löpning, pass som core puls, piloxing cykel mm. Nu har man blivigt lite harig, o vet inte riktigt om jag skulle känna mig helt bekväm i en core puls klass... Fram tills nu har jag måss såpass pissigt att träna inte varit ett alternativ, men snart så... Promenderar mycket och har fått "tränings chema" för ryggen, men annars här det varit rätt lugnt här.