Kelsson, har frågat BM, var ju där i tisdags. Sa inget om vila eller sängliggande, bara att hon inte kunde se varifrån blodet kom eller varför... Hon tittade m vanligt ultraljud, ska kunna se blödnignar på livmodern. INGEN har sagt till mig att ta det lugnt, tycker faktiskt att det är lite mysko. Nu verkar ju inte mina blödningar skada fostret (hittlis i varje fall), men ändå. Jag har tagit det lugnt, eftersom jag mått så dåligt har det varit självklart. Men nu vill jag gärna kunna röra lite mer på mig, vill inte få massa krämpor pga att kroppen inte orkar med den extra belastningen.
Jis, hehe, kan relatera! Gick på dans skola efter gymnasiet, en av lärarna var från ryssland. Man skulle minst ha blodsmak efter passet, inget annat var godkänt. hehe.. dock käns inte det riktigt aktuellt nu, har ju mått skit så bara tanken på att flåsa runt på ett pass har varit otänkbart. Tror nog att jag kommer lägga mig ganska medel även utan puls klocka. HAr aldrig kört cross training, får kolla upp det.