Sunseed, hoppas lillen kryar på sig snart. Det är verkligen inte lätt att veta vad som är på tok med dem ibland. Skönt att ni fann orsaken och kan vara uppmärksamma. Jag vet av erfarenhet hur fruktansvärt förstoppning kan vara. Min flickas mage funkar för de mesta, men annars är jag rätt snabb med att sätta in åtgärder. I början kollade jag dock med BVC vad som var normalt för frekvensen ändrade sig med jämna mellanrum.
7879, skönt att du mår bättre. Som jag skrivit innan, misstänker jag att du är för snäll mot din man. Det är inte alltid lätt att säga ifrån, men jag hoppas att du hittar styrkan att göra det. Kom ihåg vännen att han skall vara väldigt glad för att ha dig (tror inte att han är värd dig, tyvärr). Inte alla kvinnor hade accepterat hans beteende och krav. Stor kram till dig.
Knytet, blev du snittad? Kommer inte ihåg. Tänker bara på att vad jag har hört så skall man isf vänta 1 år med att bli gravid. Jag är för evigt tacksam till Svend och hans team för utan dem hade jag inte haft barn. Men, man skall inte förvänta sig att de håller koll på ens hälsa. Bara så att du är medveten om det. De är dock duktiga på att göra en gravid. Håller tummarna för dig.