Ego: Här rullar det på. Sista dagarna har varit lite jobbiga då lillen har börjat kräkas väldigt mycket. Det är inga överskottskräkningar om man säger så, utan ljusbrun spya, vissa gånger i kaskader, så både jag och han är inlindade i frottéhanddukar för det mesta. Vi har varit i kontakt med BVC:s läkare och det är ingen fara på taket för än så länge får han i sig mer än vad som kommer upp, men det har varit tuffa nätter med en trött mamma. Det är troligtvis bara "normala" kräkningar, för med tanke på färgen så har det hunnit passera ända ner till mag/tarmkanalen (galla) och så länge han bajsar så visar det att det inte är något fel. Nu har han såklart inte bajsat på hela dagen igår, så om inte det kommer igång idag får jag ringa igen.
Förutom den lilla parentesen så går allt jättefint och jag är kär i mitt lilla gullefjun. Äntligen har han börjat kunna sova korta stunder i vagnen, för att bära honom dygnet runt har varit lite tungt för armar och axlar och bärselen känns inte bra att använda när han är inne i en ordentlig kräkperiod. Men nu så, nu har jag armarna fria sedan flera timmar faktiskt och har både duschat och klätt på mig före lunch! Den ni!
På söndag bär det iväg på hundutställning, det blir vår första lite längre utflykt. Tidigare har vi bara varit runt till släkten.