Karmosin, tack rara för omtanken. Jo, det får lösa sig på något sätt. Blir bara så mycker mer tydligt ju närmare födelse man kommer, att ekvasionen inte riktigt går ihop. Skulle så gärna bara kunna släppa allt, om så bara för ett par månader. Men det går ju tyvärr inte när man driver eget. Kram på dig
Min sambo dricker också mycket mindre nu är jag inte dricker något, han tar liksom inte ett glas själv till lördags middagen. Däremot på fester mm. o jag håler med, men blir "trött" på dem, o lukten är ju inte direkt den man längtar efter. Jag ÄLSKAR att njuta ev ett gott glas rött till goda ostar och salami, mums! Däremot blir jag sällan berusad, det har aldrig varit min grej. Måste dock erkänna att jag längtar efter att få njuta av det igen, eller ett glas god champagne. Men men, man är alla olika.
Carlan, min livmoder ligger också i vägen, ska göra ett nyt UL om 1 månad. Dock drar de sig i 99 fall av 100 åt rätt håll, så jag är inte särskilt oroad.
Vore jätte kul att se på en fika! Jag kan dock inte till veckan, har fullt schema varje dag. KRAM på er, o trevlig helg! Nu ska vi m sonen till crossbanan och åka lite i det fina vädret.