Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

anderska: Åh, vad härligt med semester! Vilken under sambo du har!

lillstintis: Vilken v är du i? Hoppas du kan släppa oron på något sätt och njuta istället, men jag ska inte säga för mycket, jag springer på toa stup i kvarten för att kolla efter blod, jag är nojjig om jag har mensvärk och jag är nojjig om jag inte känner någonting... svårt att släppa oron och bara vara glad.... men som Kelsson har skrivit tidigare, sätt upp roliga delmål och fokusera på dem. Ta hand om dig! Kramis!

• Najje79

Tack alla för stöttande och peppande svar! Jag har haft molvärk och ilningar i magen hela dagen och brösten är superömma och har ett lätt illamående hela tiden, så det känns väldigt bra!!

En annan fråga till er veteraner: Jag ska på VUL i v 8, men om (när) jag vill ha fler VUL hur gör jag då. Jag kommer aldrig klara mig till RUL utan att se att allt är ok! Ringer man gynmottagningen eller kan man gå privat, är det nån som vet?

• Najje79

Vickan: tack för svar, det ska jag göra! Ska du gifta dig???? GRATTIS!!! Åh vad roligt!

tredjjemaj: Då ska jag absolut be om extra UL, vad skönt att höra att ni fick det. Gjorde ni inte KUB?

• Najje79
    Vickan I skrev 2011-09-02 22:19:21 följande:
    Tack, ja nästa lördag . Men vi kör lilla varianten med bara närmsta/närmaste (vad heter det?) familjen.
    Åh vad mysigt! Vilken vacker brud du kommer vara med bebismage! Grattis igen!
  • Najje79

Vickan: Underbar klänning och kappa! Jättefina och om en vecka står du brud! Ska Alvin ha en liten kostym, de är ju så urgulliga i det när de är så små!

Vi ska nog inte göra KUB heller, mest min man som anser att vi kommer kanske oroa oss i onödan och även om vi får ett barn med DS så kommer vi vara de lyckligaste föräldrarna ändå. Men vi får väl se när den tiden kommer.

dealiy: Kan vara skönt att åka in och få bekräftat att allt är ok, men det ska inte vara någon fara. Hoppas det löser sig!

• Najje79

cattm: Jag bor på andra sidan, nära Göteborg. Men om det finns i Stockholm borde det väl finnas något liknande i Göteborg kan jag tycka. Men jag försöker genom BM först. Tack för tipset!

• Najje79

anderska: Härligt! Vart i Turkiet åker ni? Blir ni borta en vecka? Jag kan inte det där med solning, men man ska väl inte bli för varm (jag tänker på ingen bastu eller badtunna etc), så du ska väl kanske inte ligga och pressa i timmar... men jag vet inte 100.

• Najje79

Kelsson: Vad kul att de kom och överraskade dig, låter som en verkligt lyckad resa!

• Najje79

Hej tjejer!

Hoppas alla må bra!

karmosin: Stackars lillan, tur att det löste sig men det är ju så jobbigt på vägen.

Själv har jag varit ute och plockat trattisar, 12 liter blev det efter  ca två timmars skogspromenad! Och igår var jag och svågern ute och gick i två timmar, så nu har jag rört på mig tillräckligt för denna helgen Flört
    Har jätteont i magen av och till men hoppas att det är växtvärk. Min man sa till mig idag att jag måste sluta oroa mig, blir det MF så blir det... han har rätt, men det är svårt. Ursäkta att jag ältar, men det är den perioden nu, om ett par veckor så (kanske..) jag känner mig lugnare. Om en vecka ska jag på VUL (nästa måndag), längtar, har aldrig klarat mig så långt!

Ta hand om er alla fina! Kraam!

• Najje79

Öindis: Håller verkligen alla tummarna att du slipper mer blod nu. Vet precis hur det är! Jag tycker du ska sjukskriva dig resten av veckan och bara vara hemma och ta det lugnt. Kramar i massor!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011