Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan I skrev 2011-09-14 21:38:17 följande:
    Vad fin du är Aurora och magen med. Roligt se hur ni andra ser ut. Kanske ska våga mig på en bild på mig också haha.

Najje - jo får väl lyssna på läkarna. Har ju lite tid på mig att bestämma mig ockå antar jag... 
    Tycker absolut att du ska våga dig på en bild! Jag väntar tills bebismagen verkligen ser ut som en bebismage och inte bara en översvullen degklump som den gör nu Skrattande
  • Najje79
    Aurora1979 skrev 2011-09-14 21:47:03 följande:
    Najje: Ja Göteborg blir väl bra. Fast måste förvarna om att jag inte hittar någonstans! Jag hittar till centralstation, that's it! ;)  Och du, den där degklumpen till mage hade jag lääääänge! ;) Sen helt plötsligt har man en jättemage... och din lär ju komma fortare än för oss andra! :D

Åh vad snälla ni är allihop! {#emotions_dlg.flower} Blir ju alldeles rörd *snyft snyft* Flört

Vickan: Ja våga du med!!      
    Haha, det är väl typ vad jag hittar till också och det är för att bussen stannar där! Kanske en lördag med fika och shopping?
  • Najje79

och appropå mage, så var jag och kollade några bildtrådar för tvillingmagar... jag är rädd!!! Förvånad
    samtidigt vill jag se gravid ut och inte bara tjock!

• Najje79
    Aurora1979 skrev 2011-09-14 22:05:35 följande:
    Najje: låter toppen, två vilsna gravida i Göteborg! ;)
    Du kommer säkert ångra dig om att vilja ha magen sen hehe... ;)
    hahaha, antagligen!
  • Najje79

Aurora: Jag inboxar dig. Tycker absolut att du ska sjukskriva dig, snart är det dags förlossningen och sedan ska du ta hand om bebis, ingen mening med att köra slut på dig nu innan! Ta det lugnt på jobbet! Kram!

• Najje79

Oj, vad ni skriver!

Strössel: Vad skönt att det verkar ordna sig med lägenheten! Hoppas bara att det går snabbt.

Kelsson: Åh, vad fiiin du är! Underbar mage!

Aurora: Bra att du tar det lugnare på jobbet. Tycker absolut att du ska se till att bli sjukskriven, det är tufft med nattjobb och det är väl ganska stressigt med frukosten? Ta hand om dig!

Jag och maken har ingen familj nära. Våra familjer bor i Östergötland (där jag är uppväxt) ca 30 mil bort. Det är ju inte jättelångt, men mamma kan ju inte komma över på en halvtimme om det krisar... Däremot har vi fantastiska vänner och grannar som kommer att ställa upp med vad man behöver. Ett par i huset bredvid oss är i 60-årsåldern och ofrivilligt barnlösa och valde att inte adoptera, de har vi jättefin kontakt med och de kommer att bli extramormor och extramorfar.

Hoppas alla mår bra.

Kram!

• Najje79

strössel: Fy vad tråkigt när ni hade allt färdigt! Kan inte hyresvärden påskynda det hela eftersom du är så nära BF, det vore inte mer än rätt tycker jag!

• Najje79

Strössel: Ja. såklart har man en bild av hur det "ska" bli, sen kan ju mycket hända, men att det ska vara några byggubbar som förstör för er för att de inte gör sitt jobb rätt från början är ju väldigt störande....

• Najje79

cattm: Vilken fin bild, med Eiffeltornet i bakgrunden och din superfina mage! Vilken vecka är du i nu?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011