Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Najje - jo får väl lyssna på läkarna. Har ju lite tid på mig att bestämma mig ockå antar jag...
och appropå mage, så var jag och kollade några bildtrådar för tvillingmagar... jag är rädd!!!
samtidigt vill jag se gravid ut och inte bara tjock!
Aurora: Jag inboxar dig. Tycker absolut att du ska sjukskriva dig, snart är det dags förlossningen och sedan ska du ta hand om bebis, ingen mening med att köra slut på dig nu innan! Ta det lugnt på jobbet! Kram!
Oj, vad ni skriver!
Strössel: Vad skönt att det verkar ordna sig med lägenheten! Hoppas bara att det går snabbt.
Kelsson: Åh, vad fiiin du är! Underbar mage!
Aurora: Bra att du tar det lugnare på jobbet. Tycker absolut att du ska se till att bli sjukskriven, det är tufft med nattjobb och det är väl ganska stressigt med frukosten? Ta hand om dig!
Jag och maken har ingen familj nära. Våra familjer bor i Östergötland (där jag är uppväxt) ca 30 mil bort. Det är ju inte jättelångt, men mamma kan ju inte komma över på en halvtimme om det krisar... Däremot har vi fantastiska vänner och grannar som kommer att ställa upp med vad man behöver. Ett par i huset bredvid oss är i 60-årsåldern och ofrivilligt barnlösa och valde att inte adoptera, de har vi jättefin kontakt med och de kommer att bli extramormor och extramorfar.
Hoppas alla mår bra.
Kram!
strössel: Fy vad tråkigt när ni hade allt färdigt! Kan inte hyresvärden påskynda det hela eftersom du är så nära BF, det vore inte mer än rätt tycker jag!
Strössel: Ja. såklart har man en bild av hur det "ska" bli, sen kan ju mycket hända, men att det ska vara några byggubbar som förstör för er för att de inte gör sitt jobb rätt från början är ju väldigt störande....
cattm: Vilken fin bild, med Eiffeltornet i bakgrunden och din superfina mage! Vilken vecka är du i nu?