Kelsson1 skrev 2011-09-14 20:38:10 följande:
Najje: Har du börjat vänja dig vid tanken på tvillingar än? Du vet att de brukar säga att om man väntar på tvillingar brukar illamåendet vara värre än för någon som väntar bara på en? Så akta dig lite för vad du önskar
Haha, tankarna far i huvudet... igår funderade jag på hur sjutton vi ska få in en tvillingvagn genom dörren, och började fundera på utbyggnationer, friggebod och jag vet inte allt. Tog upp problemet med en kompis och hon tittar på mig och säger lugnt... "eller så kan du ju bara fälla ihop den"...
Hon är för go förresten, hon sa precis när jag plussat att om jag håller mig till VUL så ska jag få en present av henne. Nu avslöjade hon att jag skulle ha fått hennes barnvagn, en jättefin BRIO, grön och svart som är väldigt välvårdad, samt en himla massa tillbehör. Supergulligt! men som sagt, jag kommer ju antagligen att behöva en liiite större vagn.
Jag är inte så farligt illamående, eller jag har ju inte så mycket att jämföra med, men jag kräks ju inte (vilket kan bero på min paniska rädsla för att kräkas), men vissa dagar som idag är jag ständigt illamående. Inte så farligt på morgonen utan det kommer mer under dagen.
Har du kräkts mycket? Hur mycket växtvärk hade du i början? Varje dag och mycket?