Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: jag ville inte heller amma ute bland folk i början, tror mkt var att det var två så det kändes som det aldrig var färdigt
    Ge det lite tid, stressa inte över det utan gör det som är bekvämt för dig, på en dag sinar inte mjölken och han kommer tycka det är extra mysigt när han får mammas bröst igen! Kram!

• Najje79

Sunseed: men lilla gubben!!! Åh vad jag tänker på er! Uppdatera oss snälla! Kraam!

• Najje79

Sunseed: vilken modig hjälte nu har! Vad skönt att de hittade felet och har åtgärdat det. Massor kramar!

7879: vi har haft ett jättetufft år, min man och jag. För ett par månader sedan började vi gå i familjerådgivning (vi har gått i parterapi tidigare men då berodde det mkt på att jag mådde dåligt). Det har hjälp på bara några ggr, vi fick en man som vi båda kände förtroende för och har tagit upp sådant som känns svårt att ta upp vid gräl och annars också. Hoppas ni kan lösa det och hitta en bra väg för er båda. Du får jättegärna inboxa mig om du vill, jag vet hur det är att ha det tufft i förhållandet den första bebistiden! Kram!

• Najje79

Åh Sunseed vilken duktig kille ni har! Vilken tur att allt har gått så bra och att han är tillbaka till sitt vanliga, glada jag! Massor kramar till en modig mamma!

• Najje79

Jag tror det är från ca 8 månader man rekommenderar välling. Mina killar ratade välling fram tills de var ca 11 månader tror jag, nu får de en flaska innan sovning. Ibland som utfyllnad mellan målen om de inte ätit bra.

Däremot sa de på 1177 när Luca hade över 40 graders feber och diarré och vägrade äta, att vi skulle försöka få i honom välling (det ville han ha) då det innehåller så mycket nyttigt så han fick i sig näring, salter etc.

• Najje79

Knytet: åh, vad sorgligt! Känner så med er, vet hur det är att få mf i den veckan. Ta hand om varandra och njut av lilla Ludvig. Massor kramar!

• Najje79

MissCat: inget att tänka på det där med språket! Alla är olika och det är säkert som du skriver, han har inte tid att prata just nu, det finns så mycket annat att pröva!

Vad roligt att läsa om era små. Mina killar blev precis 20 månader. De är överallt! De säger inte heller så mycket, men de har ett eget språk sinsemellan så de behöver väl inte våra ord just nu. Vi har precis flyttat till en ny stad så det har varit lite stressigt för oss alla.

Kram tjejer och god jul!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011