Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
eileen: Vilka fantastiska foton! Älskar kortet när din sambo håller kinden mot din mage. Ni är jättefina!
eileen: Vilka fantastiska foton! Älskar kortet när din sambo håller kinden mot din mage. Ni är jättefina!
Oj vad ni skriver!
Tack för alla tips om foglossning, ska kontakta sjukgymnast om det blir värre. Akupunktur skulle jag också kunna tänka mig.
anderska: jag tycker det låter som en bihåleinflammation. Gå till VC och be att få penicillin.
Aurora: Oj, bara en vecka kvar! Vi får ta en fika när bebis är född och ni har landat så jag får träffa er båda.
Vickan: Men stackare, vad du råkar ut för! Hoppas det snart blir bättre! Kramis
Jis: vad skönt att allt såg bra ut och att F har växt lagom mycket.
Viksan: Blodtrycksfall? Drick mycket och försök att äta, blir det inte bättre tycker jag att du ska söka läkare.
Vet inte om jag har skrivit att jag har fått tid för RUL, den 29/11 är det.
Dealiy: Då har vi RUL på samma dag!! Vad roligt! Jag går in i v 16 imorgon! Tror du ligger bara några dagar efter mig?
Lillstintis: Tack för svar. Min tanke är att jag ska börja simma efter RUL om allt ser bra ut då, läkaren sa att det kan hjälpa att simma.
Enya: Grattis till v 14!!
Jag har köpt två byxor och en tröja på Tradera. Har ett fruktansvärt dåligt utbud här också, men ska ner till Göteborg och kolla lite, där borde finnas mer. Annars finns det jättefina kläder på tex bonprix.se. Jag har googlat mammakläder och det finns en hel del nätbutiker med fina kläder till bra priser.
Deaily: Hur har det gått?
Ego: V 16 idag och fick precis reda på att våra små ska få en kusin två veckor efter! Svågern och hans sambo ska också få barn. Det rolig var att sist vi träffades sa jag till maken att jag var helt säker på att hon var gravid för hon såg så trött och sliten ut och svågern hade sagt precis samma sak om mig till sin tjej!!
deaily: åh,vad skönt att allt såg bra ut och att de inte trodde det var något allvarligt. Bra att du åkte in! Kram!
Speck: Han blir ju bara sötare och sötare!
Jag har en personlig fråga och ni måste inte svara om ni inte vill men jag måste bara ventilera;
Vi har bestämt att vi inte ska ha sex på ett tag, även om det inte är farligt eller så, men vi har bestämt att vi inte ska "in där där och röra", däremot gör vi andra saker (ni vet vad jag menar). Iallafall, så fick jag orgasm och det gjorde jätte jätteont i magen under tiden den varade, hela livmodern krampade ihop sig och magen blev stenhård ett bra tag efteråt. Inget blod eller ont efteråt, men hur reagerar ni på orgasm? Har ni sex eller hur gör ni? Jag är så ledsen på mig själv att jag utsatte mig för detta och maken blev ju såklart orolig och kommer säkert inte röra mig på ett bra tag framöver.... Vad tror ni, kan bebisarna ha blivit skadade av kramperna?
Jis och Aurora: Tack för svar! Känns lugnare nu. Jag blev bara så rädd när jag kände livmodern krampa ihop sig, men eftersom jag inte har ont nu så borde det ju inte vara ngn fara. Jag har fått mycket mer lust nu, innan var jag inte så noga med sexet, men nu är jag sugen jätteofta