Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Hoppas det inte är havandeskapsförgitning och att alla prover ser bra ut imorgon. Helt otroligt att du snart ska bli mamma, vad mycket vi alla har gått igenom tillsammans.
    Tack för att du startade ursprungstråden och denna tråd!

• Najje79

Meede: Grattis till din lilla tös!

Jis: Usch vad tråkigt. Krya på dig!

Kelsson: Hur går det för er? Njuter du av att vara mamma?

• Najje79

Carlan: Men vad tråkigt att höra om dina föräldrar! Stackars dig, vet ju inte vad som har hänt men om du vill att det ska lösa sig så hoppas jag innerligt att det gör det! Varmaste styrkekramarna!

Jis: Vad skönt att få komma hem och starta det nya livet! Kram

Kasa: Åh, vad spännande. Hoppas du får komma in snart!

• Najje79
    Aurora1979 skrev 2011-12-11 19:58:22 följande:
    Najje igen: Haha... och din karl som trodde den fina magen skulle kunna gå att dölja till efter nyår! :P

Jis: Supersööööt! =) 
    hahahahahaa!!! Ja, det var nog rätt att vänta ut honom så han själv fick se hur dumt han tänkte!!

TACK alla snälla för fina komplimanger!

Jis: han är bedårande!

Karmosin: hoppas det blir lindrigt och snabbt går över! Kram!
  • Najje79

Kasa: Grattis till din lille guldklimp!!! Hoppas allt gick bra och att hela familjen går bra! Kraaam!

• Najje79

Kelsson: Jättegrattis till er lilla dotter! Vad skönt att allt gick bra och att allt verkar bra. Kramen! Hjärta

Enya: Vad härligt att allt såg bra ut och vad kul att få se bebisen så länge!!

Jis: Hoppas det ordnar sig med amningen. Var det på onsdag du skulle till  amningskliniken?

• Najje79

Carlan o Eileen: Lycka till nu! Tänker på er!

Jis: Vad härligt! Förstår att du är överlycklig just nu!

Kellie: Åhnej, vilken otur du har! Krya på dig!

Ego: Foglossningen från helvetet har bestämt sig för att stanna. Kan knappt gå, det krampar i rygg och över blygdbenet, höfter och ljumskar värker och hänger sig när jag går. Har fått gå in på toa på jobbet och gråtit ett par gånger de senaste veckorna för att jag har så ont. I helgen tog jag faktiskt alvedon bara för att kunna få sova (hade inte sovit på över vecka pga smärtan). Igår var jag hos sjukgymnasten för att få ett bälte, tror ni de har det i min storlek? Nej, nej, det ska skickas remiss till ortopeden som sedan ger mig en tid för att prova ut ett bälte och pga jul och allt kan det ta upp till 6 veckor!!!!! Vad ska jag göra???

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011