Kel: ja fråga skadar ju inte. Annars får jag ge min syster dem. Min stora är fortfarande förkyld så det blev en helvecka för oss, men de går bra. Känner mig dock lite instängd då vädret inte varit det bästa att gå ut i och hon inte velat heller. Har känt mig lite deppig, mycket tjafs med mannen, men nu känner jag mig bättre igen. Gloxi: vad skönt att du Inge känner dig stressad med maten utan tittar efter hur hon mår. Min väger över fem kg. Nio veckor gammal, men tror första gjorde det först vid tolv, är ju så olika från barn till barn! Det där med lek med bröstet kan min tjej också göra ibland, troligtvis när hon inte är hungrig,, utan jag misstolkat henne. Håller med om det där med morgonen, fem är alldeles för tidigt. Själv har vi problemet att vi aldrig får någon egentlig på kvällarna längre då minsta vill vara uppe tills vi lägger oss, hoppas det vänder så vi kan lägga henne vid åtta iallafall! Angående tios på längre morgnar så vaknade min stora vid fyra, fem vid en tid där runt tre månader. Jag ignorerade då henne om det gick,försökte få henne att leka själv och tillslut så lekte hon själv ett tag, låg och jollra och lekte och somnade sedan om själv efter ett tag. Tacksam över det för hon kan leka själv en stund än idag på morgonen.