• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: vad jobbigt att det ska vara så krångligt! Hoppas du får tid snart!

• 7879

Sunseed: nej men är du så dålig! Vilken kämpe du är! Hoppas de tar väl hand om dig och att du blir bra så du kan få njuta lite av graviditeten, kram

• 7879

Sunseed: vad skönt att de tar hand om dig och att du får syrgas så plutten mår bra. Roligt med sparkar, kanske hör sina vänner

• 7879

Sunseed: vad skönt att det går åt rätt håll och att de har koll på både dig och lillen. Själv är jag trött efter två mindre bra nätter, hon har haft gasig mage och är förkyld.

• 7879

Stackars dig sunseed! Gud vad jobbigt att råka ut för det under en graviditet! Skönt att du är väl omhändertagen!
    Kelsson: Ja vi får hoppas det går över fort! 

• 7879

Sunseed: ja jag önskar att du får räkmacka sen jag med! Förstår att du blir bebissjuk när du ligger bland dem! Läskigt med att det var en propp ändå! Men skönt att du är i goda händer. Gloxy: ingen skillnad här heller, ammar och ger 100 ml efter varje gång. Däremot har hon börjat dissa brösten ibland, speciellt vid sextiden på kvällen. Nu har hon haft en extrem magknip och varit hård i magen så varit lite jobbigt. MissCat: åh vad jobbigt med din svärfar! Vilken kämpe du är och så vettigt du resonerar. Vad duktig du är som ska sy in klänningar själv. Hur hinner du och orkar allt? Kanske bra iof. För att inte tänka så mycket på det jobbiga. När är det dags för bröllop och dop? Hoppas det blir som ni vill. Hur är Ludwig? Stor bamsekram till dig! Träffar dig gärna och tar erfarenhet av din upplevelse av din sjuka svärfar, så hemskt när våra köra dör.

• 7879

MissCat: åh nu fäller jag tårar. Kram!

Ja jag förstår had du menar med att vilja att det blir längre mellan maten, tycker tre timmar sömn per gång är mycket bättre än två och här blir det oftast ett på tre, sedan två timmar och har jag tur en timme till innan stora vaknar.

Haha vad söttsmeknamn!

Roligt då kan vi bestämma en träff framöver.

Återigen stor kram.

• 7879

Knytet: fy vad läskigt med andningsuppehåll! Skönt att ni har övervakning nu. Tufft du har det med amning så ofta på kvällen och natten, går det att amma liggandes? Skönt att han går upp i vikt som han ska!

• 7879

MissCat: jo stora tjejen älskar sin lillasyster, men känner inte sina begränsningar, la sig på Isabelle och kramade henne en dag. Sedan börjar det komma lite syskonavundsjuka nu.

Isabelle är en nöjd, snäll liten tjej för det mesta, men ofta magknip på kvällen och ledsen, dissar brösten då och iblan även ersättningen, ammar annars alltid innan och äter sedan 100 ml ersättning, brukar bli var tredje timme, oftate på kvällen. Varit lite hård i magen med.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011