Inlägg från: Aurora1979 |Visa alla inlägg
  • Aurora1979

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Men jösses, vilken människa! Du är ju alltid jättesnygg!

Kelsson: Köpte förresten den klänningen du rekommenderade! ;)  Väldigt billigt dessutom, fanns bara en kvar i den storleken jag behöver och på den hade ena sömmen i rynket lossnat så det blev rabatt så klart, plus att jag gick använda min 25% kupong. Så det blev en bröllopsoutfit för 112kr.... lagom. Flört 

• Aurora1979

Kelsson: Samma färg som din, tyckte inte svart passar så bra på ett bröllop. Svärmor sydde till sömmen så det funkar nog. =)

• Aurora1979

Kelsson: Haha, söt du är! Kommer inte känna mig finast iaf. Håller med, provade den svarta oxå eftersom den fanns i min storlek och var hel... för att se hur den satt på. Roligare med lite färg, och det är en sån färg jag tycker att jag passar i. :P

• Aurora1979

Najje: Men herre gud vilka folk det finns! Stackars din vän!

Jis: nä, det är verkligen inte lätt. Så jag har bestämt mig för att absolut inte köpa mer... :P  Bara sånt som är absolut nödvändigt att ha första veckan. ;) 

• Aurora1979

Speck: Åh vad fin har är din Loke... =)

Strössel: Skönt ändå att du kommer ha lägenheten fixad i "god tid" innan det är dags för bebisens ankomst!

Vickan: Kan man verkligen inte tro att du har gått upp 16kg. =) Välplacerade kilon... ;)   

• Aurora1979

Najje: Jag fick rosor igår... =)  Har nog fått mer blommor detta året än på alla åren innan haha... han säger inte så mycket om varför, de brukar bara stå där på köksbordet eller så. *mysigt*

Hade oxå en skitnatt på jobbet... men nu ska jag strax jobba mitt sista pass på väldigt länge .... hoppas jag! 

• Aurora1979

Åh det är så skönt att inte behöva gå och jobba mer på ett bra tag framöver! Är bara rädd att folk i allmänhet ska tycka att jag är sjåpig och klagar i onödan?! Har fått så många kommentarer om att jag verkar må så bra och har en bra graviditet... och det HAR jag men dem ser mig inte på jobbet när jag är helt ledbruten. :/ Och det känns konstigt att vara sjukskriven när jag egentligen mår hur bra som helst förutom just på jobbet. Om jag bara kunde ta och strunta i vad alla andra tycker hela tiden...

Jis: Supersöt! :) Längtar ihjäl mig efter att få shoppa loss på riktigt när vi vet vad det blir. :P Nu är jag mest trött på att bara shoppa hyffsat könsneutrala saker... 

Strössel: 20 mil går på ett kick! ;) 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011