Inlägg från: Aurora1979 |Visa alla inlägg
  • Aurora1979

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Carlan: Ja jag såg det nu. Usch det verkar så krångligt allting... blääää
    Ni som skrev att ni kryssat i att ni vill ha möjlighet att ändra... var gör man det? 

• Aurora1979

Speck: men om man är sjukskriven fram till BF till exempel, varför då ta ut av föräldrapenningen? :)

• Aurora1979

Speck: Nä än så länge är jag 50% sjukskriven men kommer inte jobba mer innan nästa läkarbesök (eftersom jag tagit ut lite lediga dagar). Vet inte om eller hur mycket jag blir sjukskriven då.

Låter inte alls kul med blängande sura folk som inte har ngt hyfs! :( 

• Aurora1979

Jag vågade knappt titta på det för jag inte ville börja tokgråta som jag ALLTID gör när det är såna här program. Inte konstigt att vi reagerar när vi själva gått igenom samma saker...

• Aurora1979

NN81: Skönt att UL gick  bra med trist att du inte kan följa med och fika på tisdag! :/

Carlan: SÅ tråkigt att du mår såpass dåligt att du ska behöva åka rullstol för att kunna ta dig ut. :( 

• Aurora1979

Glömde kommentera det där med vändningsförsök och så vidare.... min bebis låg ju inte rätt sist jag var hos BM. Så på måndag måste den ha vänt sig annars blir det vändningsförsök för min del! Obestämd Känns tyvärr inte alls som att bebis skulle ha vänt sig. Har aldrig sett en fot på magen och inga direkta sparkar mot revbenen heller. Däremot ett tryck emot revbenskant som jag antar är huvudet. Usch vill verkligen inte behöva gå igenom ett vändningsförsök men har medvetet inte läst på ett dugg om det, vill inte oroa mig själv i onödan.  

• Aurora1979

Jordgubbe: ja symptomen kan komma och gå, fullt normalt även om man så klart blir orolig när man mår FÖR bra en dag om man annars mått kasst.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011