• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • strössel

Lulis: Grattis till att det gick bra på kub Glad

Vickan l: Ja men man blir ju bara så irreterad på folk, dom får tro vad dom vill ska försöka att inte bry mig Flört men sånt här gör att jag gillar dom ännu mindre än innan. Vad kul att du har fått hem ringarna, jag testade mina och inget har hänt hittills varit gifta i 2 år den 22 augusti Glad

Kelsson: Ja det får dom verkligen göra då kan dom sitta där med deras killkläder om det nu inte blir en pojk.

Jis: Låter härligt med semester , du reser väldigt mycket skulle oxå vilja resa så mycket som du.

• Luella

Vickan, kul att ni fått ringarna och att dom är fina! Jag har inte heller hört att det skulle betyda otur, jag vet att vi testade våra. I augusti har vi varit gifta i 3 år och det ända negativa som hänt är väl att vi har haft svårt att få barn, men det har samtidigt varit positvit för vårt förhållande eftersom vi blivit ännu tajtare .

Grattis Lulis till lyckat KUB! Det är ju så härligt att få se den lilla bebisen där inne.

Vickan och Kelsson, jag ska nog testa era tips på salvor. Tydligen kan en nötallergi dyka upp när som helst hos små barn.

Jis: vad härligt det låter!

Jag börjar jobba på tisdag nästa vecka, hur ska det gå? Förvånad Men samtidigt så är det bra för då kommer jag närmare tills bebisen kommer. Kan inte tiden gå lite fortare?

• Kelsson1

Vickan: Tack, ska försöka. Blöjhinken tycker jag är tur att man får gratis, tror inte att jag skulle köpa en sån...
    Syrran gick omkring med sin ring bra länge innan de gifte sig o lika lycklig är hon för det

Lulis: Gratulerar även här !

Strössel: Helt rätt tänkt, du får se till att klämma till en flicka bara för att visa de

Karmosin: Jag håller med, kan inte tiden gå lite fortare?

• Lillstint

Lulis: Grattis till KUB! Vad härligt att få stillat oron! Också nyfiken på hur gammal du är :)

Strössel: Jag satt och gapade när jag läste ditt inlägg om dina släktingar!! Är de inte riktigt kloka?? Stackars dig! Så uppgiven du måste känna dig att inte bli trodd!

Vickan: Vad kul!! Hoppas bara de passar när du väl provar dem, så inte fingrarna svullnat på dig...  Flört. Får nog snart ta av min ring, om jag någonsin ska kunna få av den vill säga.

Håller med Kel och Karmosin: VARFÖR går tiden så långsamt?? Annars tycker jag alltid att tiden rusar iväg, men inte nu inte!

• Kelsson1

Lillstintis: Jag har fått ta av mig förlovningsringen, vigselringen kan jag ha ännu men får se hur länge till...

Jis: Jag tycker att bebis har sparkat olika mycket olika dagar o är också i v22 så du behöver nog inte oroa dig än.

• Kelsson1

Jis: Jag har nojjat här om halsont kan påverka bebis... Men har också fått några buffar nu på morgonen så försöker slappna av

• strössel

Jis: Man behöver inte känna den varje dag i v 22 jag är i v 29 och jag har kännt lite hela tiden, kommer nog slappna av när bebisen har kommit ut.

Lillstintis: Det är inte min släkt som tur är utan min mans och det är skönt att ha dom på avstånd.

Kelsson: Tror inte halsont skulle påverka din lilla bebis Flört den mår säkert superbra där inne i magen.

• Jis

Tack Kel å Strössel! Strössel: ang det där att jag reser mkt, jag tänker inte så mkt på det sjäkv men när du skrev det insåg jag att det är en del. Att resa och se nya saker är en passion för mig. Jag älskar att lära mig nya saker, se saker å så. Vi sparar mkt pengar jag å min man så vi kan resa, nu kommer F å då kostar han pengar så nu blir det mindre resande helt klart. Jag får nöja mig mef tjänsteresor med jobbet ett tag framöver :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011