Kelsson: Vad jag har förstått efter två graviditeter med foglossning, så e det att typ alla har foglossning - att skelettet i bäckenet mjukar upp sig inför att man ska föda barn, men som sagt är det inte alla som känner av det. Andra får jätteproblem, så det e lite orättvist.
Usch stackare! Krya på dig!
Speck: Jo nu har jag ont i fogar och ben igen så helt klart ska jag kämpa för hel sjukskrivning. Så kämpigt när det är en pärs att ta sig till affären bara för att köpa lite färdigmat - inget funkar ju...
Det är jättesvårt det där med att planera för första bebistiden - kommer ihåg att jag var helt nipprig för att ha missat ngt, eller att det skulle visa sig att det man har köpt inte alls är bra. Men min erfarenhet är att den första tiden flyter på oavsett vilka saker man har, och det brukar funka i alla fall. Och märker man att det fattas ngt så kan man köpa det i efterhand
Angående blöjhink så tyckte jag att det funkade lika bra med vanlig sophink, man måste ju ändå byta påsen varje dag, så då tycker i a f jag att det funkade lika bra som en tjusigare sophink. Men som sagt är det ju jätteolika vad man tycker fungerar bra! Man får pröva och se