Viksan: Just nu har jag så fruktansvärt ont att jag kan inte röra benet i sidled alls utan väldig smärta. Så inge kul att ta sig i/ur säng/soffa/bil.. Jag hade för ett par veckor sen att foglossningen kändes jättebra och jag kunde gå gansa snabbt och hade bara lite ont. Men sen kom det tillbaka med råge och du är jag helt invalido.
Sen även tidigare så hade jag bra dagar och dåliga dagar. Jag tror inte att du kommer känna att det är i onödan du sjukskriver dig. Känner du det så kan du ju alltid be om 50% igen, men jag tror inte det.. Jag kunde vakna vissa dagar och inte kunna resa mig, andra dagar var "ok".
Jag tycker du ska behålla läkartiden och be om heltidssjukskrivning. Jag ångrar att inte jag bad om heltidssjukskrivning ibland, men "det gick ju". Det var bara så sjukt jobbigt för företaget flyttade till en ny lokal och där hade de inte fungerande hiss och mitt kontor var på 2 trappor.........
Och nu när jag varit ledig så har jag insett hur TRÖTT jag var och det var SÅ skönt att ha 3 veckor för mig själv medan maken jobbade.
Utav babypuder, schampoo och tvål - vilket är mest användbart? Fått en rabattkupong jag hade tänkt använda, men bara om det är nåt jag kommer behöva...