• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Lillstint

Carlan: jag vaccinerade inte mig när jag var iväg. Ska man inom Europa så är tydligen risken större med vaccination när manr gravid än om man låter bli. Så om de avråder dig kanske det är säkrast att låta bli.

• Lillstint

Jis: mitt pyre var också helt lugn samtidigt som din F. Så jag nojade mig också, men sen kom rörelserna igång igen. Skönt att du fick se att allt var ok. Till alla sjuklingar: krya på er!

• Kelsson1

Tösen har varit lugnare idag än normalt, har känt av henne ett par gånger men inte alls lika tydligt som de senaste dagarna. Antar att de tar några vilodagar emellan o samlar krafter för att orka ta i sen igen

• Jis

Carlan, jag har svarat dig i din blogg. Det svåra m glassen är alla gör ju sin egen gelato. Jag såg upp m parma, bresaola och taleggio. Jag åt dock mozarella, säkert att vissa tycker det är fel men jag kände att det var ok. Jag är sedan innan vaccinerad mot Hepatit A och B.

• Speck

Halloj! Hemma efter ett par dgr i Dalarna! Har läst och tänkt kommentera men jag vet inte vad jag skulle säga till vem, så jag säger grattis, va skönt och krya på dig till lite olika människor.... Drömmer

Jag är helt slut idag, både igår o idag har jag sovit middag på 1,5tim mitt på dagen, SÅ trött. Märks även att det börjar närma sig litegrann då jag har förutom sovit mkt, mått lite småtjorvigt idag. Fick en förvärk som var så kraftig att jag hängde mig på maken för den liksom sken ut i benet från ryggen så jag knappt kunde stå?! SÅ obehagligt starka de börjar bli nu.  Men måste ändå vara beredd på att det kan dröja 3 veckor till innan jag får möta vår lilla bebis.
    Skulle va intressant om bm gjorde en undersökning för o se om det börjar hända nåt med tappen eller inte.. men nästa gång jag ska till bm ska jag till en ny då min är på sem så då vill jag inte fråga... Skäms 

• Kelsson1

Speck: Välkommen hem, hoppas du haft det skönt i Dalarna!
    Bebis behöver inte vara 3veckor bort, utan kan nästan komma när som hellst nu. Väldigt spännande att se om det blir på BF eller inte

• Speck

Kelsson: Hade jätteskönt i Dalarna! God mat och lite småutfykter är aldrig fel!
    Jo, går in i v 39 imorrn, (38+0) så nu är det ju verkligen när som helst.. Men det vanligaste är ju att man går över så jag ställer n mig på det..

• Kelsson1

Speck: Vilken rysare att behöva gå över tiden, när man väntat i 40veckor så vill man bara träffa den lill*! Fast några dagar får man väl räkna med det har du rätt i

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011