Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Söte79 skrev 2012-01-18 10:40:08 följande:
    Lycka till idag dealiy!! Håller tummarna hårt.
    Gud v
    Tack så¨hemskt mkt!! :)

Vet ni de där med att göra Akryl Naglar? Får man de under grav tro?? med tanke på den starka lukt mm.. Knske knepig fråga. men inga frågor är dumma .
  • skatten12

Massa: äta naturligtvis :)

Najje : tvätts med koksalt och använd bomulls kläder ett tag

Sjukskriven 100% en mån nu sen dit igen och förlänga fram tilö 1/3 ska söka hp så fort papperna kommer
    ! Nu får vi bara hoppas de godkänner de!

Jag har vanliga sd som livmodern ska ha :) bebis mår bra tränade andning idag på
    Ul! Stoooor bebis nu ! Läkarn va gullig erbjöd ul :)

• skatten12
    Söte79 skrev 2012-01-19 08:31:22 följande:
    Usch ska på KUB idag... Känns inte helt bra. Känns som jag skulle följt min magkänsla från början och låtit bli.. Dagen kommer bli jäääte lång. Kl 14.40 är det dax.
    Ha en fin dag vänner!
    Kommer gå jätte bra gumman !! Hjärta
  • skatten12

Carlan; vilka bilder på din blogg ! Och snygg va du med på förlossningen :)
    Så söt lillan är !:)

Najje hur gick det idag,??
    Strössel: stor kram :) förstår
    Om du tycker det är jobbigt :( kram

• skatten12

Najje? Söte ska de stå ;) och min iPhone missa hela sista sidan ! Söte va kul de va mlt liten risk !!!

• skatten12

Söte! Börja lite smått gumman ! Nu är de mest största sannolikhet att ni får en bebis! Klart du ska njuta !! Ks? Varför ska du göra de ?

Jag har mk höger sida framvägg:)

• skatten12

Nej bara bebis kommer ut och mår väl :) och de kommer den göra !:) njut nu av din bebis och berätta lite smått . Du
    Kommer blir lycklig av alla grattis och människor som blir glada för er skull :)

Vissa av mina bekanta och vänner är gladare än vi! Haha ! Började gråta av lycka för bär skull :) jag längtade för att få berätta :) men de är olika , jag var med jätte rädd i början efter mitt ma .

Maila är kanon! Jag skrev brev då jag och min man inte kunde prata! Nu kan vi de och löser de i tal. Men brev mail är skit bra ! :) men glöm inte att inte använda DU
    i allt, då dömmer du bara han och han känner sej dömd. Jag upplever är de bästa !

• skatten12

Hej Tjejer! God lördag på er! Hjärta Jag blir stenhård om magen ibland bara på vissa ställen. Ligger bebisen där då och trycker? Ibland känner jag att de är den då de rör sej också. Men ibland gör de såå ont också. Fast inte över hela magen,. ( så kan inte säga de är sd ) Ibland över hela men oftast på ena sidan ex..
    Har ni haft de?? Är de bebisen som trycker? ;) ,Mammas skatt. Baby

Det där med Sd. Är de när dem kommer ofta och gör ont man ska reagera?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011