• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1
    Vickan I skrev 2011-08-24 11:50:50 följande:
    Kelsson - så när man fått hem dem sedan och placerat ut dem så fungerar det inte med amningen ens!

Det skulle bara saknas Skrattande
  • strössel

Hemma från Mvc allt såg jättebra ut, och nu ligger jag på kurvan igen och bebisen ligger med huvudet neråt. Och när vi lyssnade på hjärtljud så sparkade den Flört läkaren hade mailat henne och eftersom allt såg bra ut så ska jag bara få ett TUL om det blir avvikande med SF måttet.

• marsbebisar

Hej alla,
    Tänkte att jag skulle ta och hoppa in i denna tråden jag med om det är ok?
    Hängde i den andra ivf tråden som Kelsson startat. Men nu äntligen är jag också gravid.
    Känner ju igen många här från gamla tråden. Ni har ju kommit så långt nu! Härligt!
    Men för er som inte skrev i den så kan jag berätta att vi har 4 misslyckade ivf bakom oss men i somras blev jag helt otroligt nog spontant gravid. Är nu i vecka 9

• Vickan I

Hej NN81 . Stort välkommen hit och GRATTIS till (spontan)gravidteten!!!! Här i tråden är vi från precis nyplussade till att första bebisen har kommit, så det finns plats för alla .

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Luella

Aurora - Jag har kikat på den där aming/smys-kudden från Jollyroom men kommit fram till att den tyvärr är för liten. Jag mejlade och frågade efter måtten, klipper in här: Längden på kudden är 120 cm. omkretsen på den är 47 cm och längden när den ligger ihopvikt är 70 cm. Jag misstänker att bebisen kanske växer ur den för snabbt på längden. Så det blir trots allt ett babynest om jag nu får bestämma det här hemma.

Kelsson - Jag känner på samma sätt angående folk som får barn så lätt.

Dealiy och NN81 - Varmt välkomna hit och grattis!

Cattm - Vad skönt att KUB gick så bra. För min del är KUB-testet det mest nervösa av graviditeten.

Jis - härligt att få sova, nu måste jag övertala min återhållsamma man om att jag ska ha en sån och ett babynest

Strössel - fy för dåliga BM, vad trist att det inte verkar finnas någon bättre heller . Bra iaf att allt verkar bra!

Ego - Inte mycket att rapportera om idag mer än att jag som vanligt är trött. Ska bli skönt att få prata om tröttheten med BM den här veckan.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011