Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel, fy vad tråkigt att höra om din situation. Jag håller med övriga som skriver ovan om parsamtal, det är inte så läskigt som det låter. Man får försöka tala deras språk bara, tex lägga fram förslaget till din man som om att om datorn kraschar ringer man data support, om förhållande kraschar tar man annan hjälp. Varför ska man förväntas kunna laga sitt förhållande som är så mycket mer kompliserat än bara ettor o nollor, när man inte förväntas kunna laga sin dator efter att den kraschat. Vill absolut inte dömma någon (känner ju inte din man) men är det inte lite omoget att sitta o spela dataspel på kvällarna?? Om det nu är så viktigt för honom, kan ni kanske ha speldagar, o icke speldagar? Ang hundarna har jag mer förståelse, skulle också ha jätte svårt för att släppa iväg ett husdjur man haft så länge. Men du kanske kan sätta upp lappar där du bor, någon 12-14 åring som vll käna några extra slantar kan säkert tänka sig att ta ut dem ett par gånger om dagen?? Mina föräldrar har ofta små tjejer som kommer o vill gå ut m våran (deras) hund. Kram på dig, och hoppas detta inte förstör erat dop i helgen.