Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Tips; på barnvagn.se är det rea på brio sing.
Tips; på barnvagn.se är det rea på brio sing.
Kasa - va mysigt! Vi har haft några veckor då hon sovit 4-5 timmar i sträck men undrar om det vänt här med. Inatt somnade hon vid midnatt och vaknade igen vid 3.30. Sen har hon haft svårt att somna också. Din kille kanske har en tillväxtperiod och behöver extra mycket mat? Vet att vissa kör en slurk ersättning innan läggning så att de sover lite längre.
Najje - en morgonrock i mjukt material. Jag levde i min i fleece första veckorna. Godsaker och dricka skulle jag också rek. Kram
Enya - grattis till en liten tjej!
Inanna - underbart att RUL gick bra!
Aurora - fin tavla
Najje - fler tips t bb-väskan: dryck! och kexchoklad el ngt annat lättätligt t fl. Kakor el ngt annat gott till dygnen efter fl. Bok att skriva fl-berättelse i. Filtar till bebisarna ( vi hade med två och de användes flitigt).
Massa - bebisen tar nog det den behöver. Hoppas du blir bättre snart!
Jis- kan tipsa om vistaprint. De har kort där man kan ha flera foton vilket ju är kul om man är fotointresserad.
Skatten - vår sessa var -13 på TUL. När hon kom ut på bf var hon medel så beräkningarna har en ganska stor felmarginal. Men bra att ni nu kan hålla koll!
Maria - din man vill kanske ha ett jobb för att skapa en trygg ekonomisk tillvaro för er alla tre. Hoppas det ordnar sig
Spännande kattm! Hoppas det drar igång!! Har du hittat ngn morgonrock? Kan tipsa om att hemtex på Regeringsgatan har tunna på rea för 99! Tror inte de drar åt sig katthår.
Najje - idag ska jag äntligen posta paketet till dig. Har två vita hjälmmössor samt 1 helbrun och 1 brun/vit som jag inte ska spara, har ni behov av dem skickar jag gärna med dem. Kram
Najje- mössorna är med i paketet!
Borde bara slappna av och läsa här eftersom jag fått mjölkstockning :(
Najje o kel- amma, massera och hålla bröstet varmt är vad de rek. Verkar funka ok men inte helt ...
Luella- myyysigt! Var går ni på sim?