Inlägg från: vinterbebis12 |Visa alla inlägg
  • vinterbebis12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kattm- säger som kelsson: vi finns här för er!!

• vinterbebis12

Kattm- jag håller med alla. Vi vill vara här för dig. Önskar så att jag kunde göra något för att underlätta för er. Va fint ni tog farväl av er Ingrid. Tänker på er, massor . Kramar fina du

• vinterbebis12

Hej, hållet med er. Ni är verkligen fantastiska och jag är glad att ha er. Ni skriver så fint till kattm. Jag är gärna med på blommor eller något annat. Är det ngn som har kattms namn så att vi kan kolla upp adress. ? Kramar till er alla om mest till kattm

• vinterbebis12

Carlan - gärna en hemlig grupp. visst går det att skapa en sluten grupp även på fl? Ska kolla nästa gång jag loggar in med datorn.

• vinterbebis12

Vickan - vilken pärs för er! Hoppas så att lille Alvin får bra hjälp och blir frisk snabbt. Skönt att höra att din man kommer hem!

• vinterbebis12

Jordgubbe - tror måttet ska vara ungefär som den vecka man är i

Marialiam - fy för sådana kommentarer. Försök att skaka av dig och tänk precis som du gör att du gör allt för din son. Ps jag väckte min lilla igår för att mata och som Vickan säger tycker jag inte det är fel. Man känner sitt barn bäst själv!

• vinterbebis12

Lulis - jag har dragit ner rejält på mjölkprodukter. Kör magmassage och ibland sk pysventiler (av märket windi) för att hjälpa henne få ut gaser. Ser också till att hon rapar innan jag lägger ner henne . Hon ligger rätt ofta och vrider sig när vi lägger henne för kvällen och dessa metoder hjälper mot det.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011