Inlägg från: vinterbebis12 |Visa alla inlägg
  • vinterbebis12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vi skyddar oss inte heller och hoppas på spontangraviditer. Jag har också tänkt på hur vi skulle orka med två barn. Min man skulle då tex behöva ta vardagsnätter med nr 1 och det skulle nog bli tufft för honom att orka jobba då. Nu har vi haft turen att få en liten solstråle (än så länge) men nästa ( om det blir något) barn kanske får kolik och då måste man vara beredd på det. Men det känns så hypotetiskt att resonera så här eftersom vi troligtvis får göra fet eller Ivf igen ..

Har en sovande skatt i min famn. Är så tacksam att jag fått henne. Nu måste jag dock väcka henne för amning, fy fasen för mjölkstockning :(

• vinterbebis12

Luella - grattis till ny plats! vilket dagis är det? Vilket var det gamla (så att man undviker det)

Jag behöver tips på present till min man. Jag fick ett par örhängen efter förlossningen och vill gärna köpa något till honom men kan inte komma på något. Klocka har han och det är oavsett för dyrt. Vore kul med ett minne även för honom

• vinterbebis12

Söte - stackare ! Har inga tips för myror i benen men om jag har svårt att sova brukar jag tex fokusera på andningen, kan hjälpa. Undvik att äta nära sänggående och ta gärna en promenad på kvällen. Här kan jag inte heller sova men beror på att en liten fröken inte vill sova inatt..

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011