• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Najje79

Kelsson: Vad kul att de kom och överraskade dig, låter som en verkligt lyckad resa!

• Speck
    Kelsson: Du är så klok du Glad Jag hoppas jag kommer börja känna att jag kan och vet snart, så jag inte behöver känna mig så osäker på mamma-delen. Det är jobbigt när man liksom tvivlar på att man kan, och jag fasar faktiskt för nästa vecka när maken ska börja jobba igen.. Men det är ng bra samtidigt så jag får börja lita på att jag kan och lösa de situationer jag inte kan hantera ännu på egen hand liksom.
    Skönt du haft en bra resa!

Jis: Jag köpte HMs billiga 3-pack boxers i större storlek bara. Innan grav hade jag stl 36-38, och nu på slutet hade jag stl 42-44.   
  • anderska

Ja vi ska åka till Alanya och vara där i en vecka. Ska bo i oba området på Lägenheter Risus FFF. Det ska vara lite lugnare där och bara 2-3 hundra meter till stranden. Hoppas på en mycket avkopplande semester. Vet när jag flög från sthlm till malmö för en månad sedan, tyckte jag det spände så i magen. Blev ganska orolig då men bebis mådde ju bra på RUL nu så den kan inte ha tatt skada. Men man är väl alltid lite orolig för den där magen =)

Ni som varit i Turkiet, är det ett bra val? Är havet fint??  

• Dummle
    Meede - roligt att höra att du haft det bra! Du flög väl precis innan försäkringen slutar gälla va? Har hört tom v 28.
    Ja försäkringen gäller hela vecka 28, så när man går in i vecka 29 är det bäst att befinna sig på svensk mark.
  • Dummle
    Jis skrev 2011-09-03 19:36:39 följande:
    Hej Meede, kul att se dig här. Är det bra?

Allt är bra =) Ser att allt är bra med dig oxå. Fin blogg Skrattande
  • Lillstint

Tack för alla kloka synpunkter kring oro! Det har faktiskt gått bättre de senaste dagarna, och jag har kunnat känna mig riktigt förväntansfull istället. Det är sååå skönt att ha ert stöd och klokheter att falla tillbaka på.

Kel: Kul att höra att du hade en bra kryssning, och vilken härlig överraskning att din syster var med!

Vickan: Vilken otroligt söt klänning! För att inte tala om kappan - helt underbar! Sån vill jag också ha!!

Jis: Min mage är så pass stor nu så jag gillar de mammatrosor som går rejält upp över magen, precis som de mammabyxor och kjolar som har en resårmudd upptill. Såna trosor har jag köpt på Lindex, men de har varit slut i sortimentet ett tag. Men de Åhlens har också den modellen, så jag har köpt några där också. 

Anderska: Härligt med resan! Njut och ha det bra! Var lite försiktig med solen bara, det är lättare att få pigmentförändringar nu.

Speck: Härligt att höra om amnings- sömn framstegen!  

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011