• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • skatten12

Välkommen lindis :)
    Skall man äta omega 3? Äter dåligt med fisk så antar de ? Ej börjat med de.

• strössel

dealiy: Tex mumomega som kelsson äter tror jag är jättebra att ta om  man äter lite fisk eller ingen fisk. Jag åt det i början tills jag fick reda på att jag inte fick blanda trombyl och omega annars hade jag tagit mumomega. Jag har inte ätit fisk på 32 år så min bebis får ingen omega Flört men jag hoppas det är okay ändå !

• Kelsson1

strössel: Tror att det går bra för bebis ändå. Men du skulle väl snart sluta med Trombyl? Då kan du ju ta mumomega igen

• Vickan I
    strössel - Jag får inte heller äta omega och äter ingen annan fisk heller (tycker inte om), men gjorde det inte med sonen heller så...Men har dock hört att omega kan hjälpa barn som sover dåligt, så funderar på hur jag ska få i vår korv här hemma det...

EGO - nytt delmål, 50 dgr kvar till BF idag . Jag utgår från det tills jag vet om det blir igångsättning eller ej...  
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Vickan I

Kelsson - ja men det är skumt hur 50 dgr kvar kan kännas både jääääättelångt och kort samtidigt?!

• strössel
    Kelsson: Nej tror jag står över det kan tänka mig att trombyl är kvar i kroppen ett tag och då är det så närma förlossningen. Trombyl är ju blodförtunnande och i samband med omega blir det ännu tunnare blodet så vi tar inga risker Flört

Vickan l: Grattis till 50 dagar jag har 45 dagar till BF, känner oxå som du 45 känns jättelite men det känns jättelänge till Oktober Skrattande men det har fått fart på mannen min här fixas det i rasande takt Flört

Precis varit hos frisören klippt bort allt slitet, att nåt så litet kan få en att må så bra !
  • Lindis1974

Fick tid för VUL. 22 september . Känns långt dit;)
    Går in i v 6 i dag :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011