![Najje79](/avatar/thumb/najje79/c60abe712b07d94ad3c21efa5f4d7cc8.jpg)
-
Haha, ja så kommer det att sluta här också har jag en känsla av...Jis skrev 2012-02-08 20:25:44 följande:Dom sov i samma spjälis rätt länge, sen så sover dom i varsinn, eller ja, dom ska ju sova i varsinn men tror att alla hamnar i samma säng som föräldrarna, hehe.....
-
Jis; TACK!!! Hahahaha! Hur sjutton ska detta sluta...
-
Aurora: Jättefint kort på er! Myspys!
-
Spelade/sjöng ni någon särskild sång för era små när de låg i magen? Jag har sjungit en särskild sång för dem ända sedan jag plussade, den gör mig lugn av någon anledning så jag hoppas att de känner av det. Idag spelade jag in den på datorn och satte hörlurarna över magen och jisses vilket kickparty det blev därinne. Har inte på hög volym eller så, men jag undrar om de tycker om det och känner igen det eller bara vill att mammas hemska röst ska sluta...
-
Lulis: Vad gulligt att lillan redan har en favoritsång och reagerar på pappas sång!! Vad bra att ni får ärva vagn, sparar ni ju massor på! Hur ni har orkat med renovering av hus och flytt och allt är mer än jag kan begripa, vad duktiga ni är! Kram!
Kelsson: Hoppas Jenni bestämmer sig för att sova inatt!
Jordgubbe: Stackare som fått foglossning, men bra att du får hjälp!
Skatten: Var länge sedan jag hörde något från dig.. hoppas du mår bra! -
Oj vad ni har skrivit i helgen tjejer!
Kelsson: Stackare med rotfyllning, har inte gjort det själv, men det kommer att går bra! Vad härligt att Jenni blev så glad när hon hörde din röst!
Kattm: Vilken fiiin mage!
Söte: Vad jobbigt att du fortsätter blöda, men skönt att allt såg bra ut. Min man ville ha reda på könet och när vi var på UL i början på januari frågade han läkaren om det gick att se och då skrattade läkaren och sa att det hade han redan sett väldigt tydligt. Då kände jag att jag ville veta, jag var inte så noga med det innan, men nu är det lite lättare att veta att det är två pojkar, jag kan lägga alla fina klänningar-inköp åt sidan.
massa: Det är säkert ingen fara, men får du ont i magen vid vissa aktiviteter så kanske du ska undvika dem.
Vi köpte vagn idag!! Det blev en grå Carena Double Swing, nästan oanvänd, för halva nypriset (det som var så bra var att det ingick två loggdelar, alla andra på blocket hade bara en liggdel så då hade vi varit tvungna att köpatill en till och då rusade priset iväg). I priset fick vi också med parasoll, regnskydd, myggnät, 4 bäddset, 4 frottélakan, 4 täcken och 4 kuddar! Oj, vad nöjda vi är! Så nu är det väl nästa stora inköp sängar... -
Jis: W är bedårande som vanligt. Vad duktig du är som har satt upp ett eget träningsschema. Jag har fryst mitt gymkort i ett 4 månader, känns onödigt att betala när jag vet att jag inte kommer att gå på ett tag.
Luella: Låter som drömintervjun...De kommer nog att komma ihåg dig iallafall! Vad var det för jobb?
Massa: Bra att du tog det lugnare. Låter så himla mysigt att sitta i solen och dricka varm choklad och smörgås i snön.
Speck: Grattis till att du kommer i dina kläder igen! Vilken känsla!
Lulis: Ska ni hälsa på era vänner i Indien, de du berättade om ang barnlöshet? Vi har pratat om en resa till Sri-Lanka, men det blir inte förrän tvillingarna är åtminstone 5 år.
-
Slänger in en magbild tagen nu på morgonen:
Går in i v 30 idag. Nu är min mage lika stor som vid en enlingsgraviditet i v 40 (eller ja, alla är ju olika såklart). Vet inte hur jag ska kunna växa mer de kommande tio veckorna...
Bebisarna ligger med fötterna uppe på revbenen vilket gör att jag inte kan böja mig framåt utan att det gör jätteont, undrar om det gör lika ont på dem... -
Lulis: Alla läkare och min BM har sagt att de inte flyttar BF-datum eftersom jag har gjort IVF. Sen vet jag ju inte hur mycket man får gå över tiden här där jag bor innan man blir igångsatt men det borde väl vara max 2 veckor.
Mysigt att få åka och visa upp bebis för era vänner i Indien, när ni har gått igenom (nästan) samma sak. De hade två barn nu, eller hur var det? Var i Indien bor de? -
Kelsson: Tyvärr fick man bara frysa träningskortet i 4 månader, eller egentligen bara 2 månader, men eftersom jag är sjukskriven kan man få dispens så det blev 4 månader allt som allt. Men jag kommer nog varken hinna eller orka träna på ett bra tag efter förlossningen och jag har ju hela sommaren på mig att ränna runt med barnvagnen så lite motion får jag ju ändå.
Jodå, det kommer nog hinnas med en eller två magbilder till. Jag är enorm! Tur att jag inte har gått upp så mycket i vikt.
Vad mysigt att Jenni gillar sin mobil, såklart hon blir arg när det slutar spela!