Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
hemulen skrev 2013-04-04 10:00:17 följande:
Sunseed, här är en till som inte känner sig munter. V 31+4 nu och jag har fått förkylningen from hell. Jag har ju varit sjukskriven sedan v 21 pga foglossning och sammandragningar vid ansträngning och nu känns det som tortyr att dessutom vara tokförkyld. Sover ju redan mindre för det är jobbigt att ligga ner med den stora magen, känns som att jag får andnöd. Nästäppa, halsbränna. Nu bör jag är sjuk måste jag ligga ner för det är för jobbigt att sitta... Så jag varvar 40 minuters perioder ligga/sitta. Helt asocial känner jag mig också, orkar eg inte träffa någon, men har ansträngt mig lite och gjort det ändå. Efteråt har det alltid varit kul. Jag önskar så att jag kunde njuta mer av graviditeten, men har givit upp lite på det. Precis som du har jag nyss börjat längta efter en kall god öl
Håll ut, vi har vårt mål i sikte med den allra finaste belöningen som finns Kram! (och förlåt ett långt neggigt inlägg )
Hoppas att du snart känner dig lite friskare. Visserligen blir man ju bara större, men jag tycker mig känna att jag nu (vecka 34 eller 33+3) känner att han har sjunkit ner lite och lättat trycket mot lungorna även om magen är jättestor och ligamenten gör ont.
Skickar lite styrkekramar till dig. Vi är snart i mål! Man får se den där hägringen framför sig. Men likväl ska du bli frisk nu, för det är fan hemskt att vara sjuk och närma sig höggravid.