• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Luella

Men usch vilken dag Strössel! Skickar många kramar!

Aurora: Vad trist att gå utan mannen . Vad gjorde han som var så viktigt?  Kram till dig också.

• Enya70
    Gravida 

Strössel - BF 21/10 
    Vickan I - BF 25/10 (induktion 10/10) 
    Karmosin - BF 4/11 
    Aurora79 - BF 14/11 
    Lillstintis - vecka 22 (21+5) 
    Sputnik - BF 7/12   
    Kelsson  - BF 8/12 
    Jis - vecka 21 (20+4) 
    Tredjemaj - BF 21/1 2012 
    cattm - BF 5/3 2012
    Najje - BF april 2012
    Enya - BF maj 2012

Bebisar här  

Speck - 
  • Enya70
    Najje - hur har du det med twinsen? Har du ngn molvärk? Här molar det på så in i bomben. Och så är jag så trött. Är helt slut vid 17-tiden som en urvriden trasa. Har fått VUL tid den 30e september. Åh vad jag vill att allt ska se bra ut då
  • skatten12
    Gravida 

Strössel - BF 21/10 
    Karmosin - BF 4/11 
    Aurora79 - BF 14/11 
    Lillstintis - vecka 22 (21+5) 
    Sputnik - BF 7/12   
    Kelsson  - BF 8/12 
    Jis - vecka 21 (20+4) 
    Tredjemaj - BF 21/1 2012 
    cattm - BF 5/3 2012
    Najje - BF april 2012
    Enya - BF maj 2012
    dealiy BF maj 2010
    Bebisar här  

Speck -

antar jag får vara med ;)?
  • Aurora1979

karmosin: det lyckades krocka med en obligatorisk kurs på hans jobb. Utan godkänd kurs får han inte jobba... flygsäkerhet o sånt...

Dealiy: Självklart ska du vara med.... fast inte ska du väl få barn år 2010?? ;) 

• Lillstint
    Gravida 

Strössel - BF 21/10 
    Karmosin - BF 4/11 
    Aurora79 - BF 14/11 
    Lillstintis - veBF 3/12
    Sputnik - BF 7/12   
    Kelsson  - BF 8/12 
    Jis - vecka 21 (20+4) 
    Tredjemaj - BF 21/1 2012 
    cattm - BF 5/3 2012
    Najje - BF april 2012
    Enya - BF maj 2012
    dealiy BF maj 2010

Bebisar här  

Speck -
  • Lillstint

Strössel: Din stackare! Fy vad taskigt att behöva må så dåligt OCH renovering hemma. Verkligen dålig tajming med renoveringen... usch... Hur mycket är det som ska göras? Är det badrum och så? Har en bekant vars dotter var gravid när de renoverade, och då fick fastighetsägaren fixa en reservlägenhet åt henne så länge, då det inte var lämpligt att vistas i lägenheten som gravid under renoveringen. Har du kollat med din barnmorska vad hon tycker?

Jis: härligt att du var nöjd med din vattengympa. Själv tycker jag min gyma är skön men lite i klenaste laget. Känns dessuotm som om jag är den ende som är där för att verkligen ta i och få ut något av det. De andra plaskar mest omkring känns det som.

Vickan: Heter igångsättning induktion?

Ego: Usch, har sovit ännu mer dåligt än vanligt. Kunde inte låta bli att tänka på jobbet, och blev så arg för mig själv för att jag låter det påverka mig. Jag som ska ta det lugnt och vila, och så kör skallen igång på det sättet på kvällen/natten så jag inte kan sova. Varför ska det vara så svårt att inte bry sig? Önskar jag vore mer typen som rycker på axlarna, och låter det vara någon annans problem att fixa lösningarna. Duktiga flicka-syndromet antar jag, tror nog vi är flera här inne som känner igen oss i det, eller??

• skatten12

Haha oj! Va dödstrött i går kväll :)
    Ändrar de senare :)

Gud vad man kissar hela tiden . Även fast de bara är lite skvättar ? Men trycker på hela dagarna kvällar o nätter .:)

• Vickan I
    Lillstintis - Ja precis, det är samma sak. Jobbigt att inte få sova. Nu har jag äntligen kunnat släppa jobbet efter att ha varit sjuksriven så länge, men det är svårt. Galet att det ska vara så, men förstår dig.
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Kelsson1

Lillstintis och Vickan: Har också sovit extremt dåligt igen. Har hittat på två nya sätt att väcka mig själv Rynkar på näsan. I natt vaknade jag av att gå på toa (som vanligt) men även av att jag svettades o frös om vartannat (nytt) och av att jag hade drägglat så mycket att kudden var blöt (även det nytt). Så inte mycket sömn för mig IGEN! Får se hur länge man orkar innan kollapsen kommer...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011