• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • elintang
    Kelsson1 skrev 2011-09-14 13:08:11 följande:
    elintang: Se länken jag klistrade in till strössel....
    tack :) 
  • kattm
    Gravida:

Strössel - BF 21/10
    Vickan I - BF 25/10 (induktion 10/10) 
    Karmosin - BF 4/11
    Aurora79 - BF 14/11
    elintang - BF 24/11
    Lillstintis - veBF 3/12
    Sputnik - BF 7/12 
    Kelsson  - BF 8/12
    Eileen1 - BF 16/12
    Jis - 10/12
    Kasa- BF 16/12 
    Tredjemaj - BF 21/1 2012
    cattm - BF mars 2012 
    nn81 - BF mars/april 2012
    Najje - BF april 2012 
    Enya - BF maj 2012
    dealiy - BF maj 2012

Bebisar här:

Speck -BF 20/8 2011 Loke född 20/8
  • Vickan I
    strössel skrev 2011-09-14 11:29:54 följande:
    Speck: Herregud vad jag har missat många gratis saker Glad vart hittar jag allt det där ? Har bara hämtat från apoteket, babyproffsen, och ev ett på BB.

Förr fick man två påsar att ta med sig från BB när man åkte hem. Då var det bla ngt från PoP, nappar, blöjor etc i dessa påsar. Det är nog dem Speck menar, men då får man se till att föda först .
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Enya70
    skatten12 skrev 2011-09-14 07:29:02 följande:
    Haha oj! Va dödstrött i går kväll :)
    Ändrar de senare :)

Gud vad man kissar hela tiden . Även fast de bara är lite skvättar ? Men trycker på hela dagarna kvällar o nätter .:)
    Yepp, samma här! Dödstrött och kissar hela tiden Flört
  • Eileen1

Kasa, kul att ha samma datum. Har du haft samma datum hela tiden eller blivit flyttad vil UL? Jag hade 15:e från början

• skatten12
    Enya70 skrev 2011-09-14 15:05:36 följande:
    Yepp, samma här! Dödstrött och kissar hela tiden Flört
    Haha ja ! :) Vilken V är du i?
    Jag tcyker jag får molvärk när jag blir kissnödig, känner du/ni de me ?
    Sen kissar jag 100 ggr om dagen men behöver inte va mycket kiss, utan känns bara som jag är jätte kissnödig. =)
  • Aurora1979

Jaha då fick jag avslag på min överklagan om gravidpenning. Det var väl ingen överraskning direkt... och så vet jag vad som gäller.
    Har en allmän tycka synd om mig själv dag idag... Var på stan med min man för att köpa födelsedagspresent till hans systerson som fyller år idag. Jag vill så klart gå in lite här o där i affärer men mannen bara muttrar o säger att han väntar utanför, jag föreslår en mysig lunch på stan men nä han är inte hungrig. Vill inte tvinga honom som man brukar få göra, för hur kul är det? :/ Men det resulterar ändå i att jag blir tjurig och jag inser hur himla ensam jag är här i stan. Har verkligen INGA tjejkompisar alls att umgås med. Längtar så efter att ha en kompis att ta en fika med på stan och bara gå runt och glutta i affärer tillsammans med. Att ha en sur make med sig är liksom inte samma sak. När jag väl kläcker ur mig varför jag är grinig så får han ju extremt dåligt samvete för att han aldrig tänker längre än näsan räcker (hans egna ord). Så nu har jag så klart gråtit en skvätt och då får jag alltid ont i ögonen, vilket alltid håller i sig tills dagen efter eller så. Blir en lååång natt på jobbet i natt. :/ SÅ nu har jag gnällt färdigt för idag!

Böjor: Har jag redan bunkrat upp med lite olika storlekar, passade på när det var lite olika erbjudanden haha...  

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011