• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Enya70
    Lindis1974 skrev 2011-09-14 19:43:50 följande:
    VUL är 22 september. Så nervös över det. Och förväntansfull.
    Tröttheten är grym tycker jag. Känner mig nästan sjuk. Kissa gör jag ofta men jag dricker massor med vatten nu oxå :)
    Visst hade du fått 3 embryon Enya?
    ja, 3 embryon. Har fått 3 embryon tillbaka flera gånger förut utan att det tagit sig så fantastiskt kul nu.

Plussade förra sommaren då jag fick två embryon tillbaka och ett tog sig men MA i v.8. Hoppas så att det ska gå vägen nu. Hur många fick du tillbaka Lindis? 
  • Lindis1974

Ett. Dem ger sällan tillbaka fler här om det inte är typ dem två sista eller så.
    Vi är ju bara inne på första IVF ( 1 ET + 2FET) än så länge.
    Hoppas slippa göra flera nu :)

• Lindis1974

Tack Enya: och jag håller för dig. Det är så spännande att få höra hur många du har där inne :)

• Lindis1974

Och hållarna tummarna för dig Dealiy:)

• skatten12

Lindis: gått hela vägen nån gång då?
    Enya: herregud! Tänk om de är 3 hjärtan då ;) trillingar :)

Jag hoppas med de går vägen för oss nu . Skulle varit i v 29
    Med min andra graviditet nu . Men NU ÄR JAG I V 7 o njuter !!!!!

• Lindis1974

Dealiy: spontan graviditet som slutade med utomkved och sprucken äggledare i v 8
    Efter det blev det IVF. Togs sig på första. Bebisen var dessvärre sjuk. Fick tvångsavbryta i v 16-17. FET1 misslyckande.
    Och nu FET2.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011