• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Lindis1974
    skatten12 skrev 2011-09-14 19:25:15 följande:
    Okay ! Min bm vågade inte sVara på den frågan ? Ändå 60 bast så har varit med ett tag :) men hört också att de sla vara ofarligt men sen annat med .

www.tv4.se/1.2136972/2011/05/13/hoga_kemikali...
    Hittade den innan idag ?
    Som någon annan sa. Du skulle inte frisörer kunna jobba under hela graviditeten så det är nog helt lungt;)
  • strössel

Karmosin: Tack för tipsen om blöjor, fick brev från Libero idag och 50 kr och 25 kr rabatt på blöjor.

Jag har färgat håret och bm och frisören sa att det inte är nån fara, det enda är väl att färgen kan fästa sämre enligt det gamla ryktet.

• skatten12

Okok Tack !!
    Sitter nog lite i huvudet att Jah fick ma o reda på de en vecka efter jag Slingat håret :( kanske kan boka tid för de nu då om de ej är farligt :)

• Enya70

Hur mår du då Lindis? Jag har mycket molvärk, jätteömma tuttar, mår illa och kissar hela tiden. Det känns som jag är konstant åksjuk

• Lindis1974

Enya70: jag mår hyfsat förutom att jag är sjukt trött. Vid halv tre tiden på jobbet blir jag helt apatiskt. Sen mår jag lite smått illa mellanåt. Mina bröst har aldrig ömmat under nån av mina grav. Vet inte om det beror på att jag gjorde en bröstreducering för massa år sedan. Har i princip inga mjölkgångar kvar ...
    Blöder i stort sett inget. Inga bruna flytningar heller. Någon enstaka i dag.

• Enya70
    Lindis1974 skrev 2011-09-14 19:38:50 följande:
    Enya70: jag mår hyfsat förutom att jag är sjukt trött. Vid halv tre tiden på jobbet blir jag helt apatiskt. Sen mår jag lite smått illa mellanåt. Mina bröst har aldrig ömmat under nån av mina grav. Vet inte om det beror på att jag gjorde en bröstreducering för massa år sedan. Har i princip inga mjölkgångar kvar ...
    Blöder i stort sett inget. Inga bruna flytningar heller. Någon enstaka i dag.
    Jo, glömde skriva trötthet. Jag blir också helt slut på eftermiddagen.
    Skönt att du slutat blöda. När har du tid för VUL? Min är den 30:e september 
  • Lindis1974

VUL är 22 september. Så nervös över det. Och förväntansfull.
    Tröttheten är grym tycker jag. Känner mig nästan sjuk. Kissa gör jag ofta men jag dricker massor med vatten nu oxå :)
    Visst hade du fått 3 embryon Enya?

• skatten12

Vi har samma dag Lindis : vilken tid?? Jag 8:30 pjuw... Sett lillan en gång och ber till gudarna att
    Allt är bra på torsdag med :)

3 st?? Oj

• Lindis1974

Dealiy: 10.00 ska vi vara där :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011