• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • skatten12

Oh herregud gumman! Ryser :( stor kram till dig . Hur mår du efter allt ??
    Jag har bara ett ma i ryggsäcken men väldigt ledsen :( vill bara att allt aka vara bra denna gången ! Nu är
    De vår tur !!!

Men utomkveds ? Kännde du ingenting? Eller?

• Jis

Jag kollade igenom lite bilder, nu i efterhand är det roligt att se hur magen såg ut innan F var på bakning. Hur kunde jag lägga så sjukt mkt energi på att vara missnöjd över att jag hade magen. jag menar, kolla nu :)

• strössel

Tack Jis och Dealiy Glad

Läst nåt jättebra idag , har ju köpt en lammskinns åkpåse och nu såg jag en som hade köpt lika dan som jag. Och då skrev hon ni vet väl att man kan dra dragkedjan runt hela och ha det som lammskinnsdyna med. Hade ingen aning om detta, men tog upp min och mycket riktigt hade jag en dragkedja runt hela och blir perfekt för bebisen att ligga på. Så kan den ligga i åkpåsen när den blir större eller nästa år kanske, beroende på hur kallt det blir i vinter.

• Lindis1974

Det har varit skittufft. Att avbryta så pass sent innebär ju igångsättning med värkar vattenavgång. Krysta och föda fram. Fysiskt och psykiskt gräslig upplevelse.

Jo utomkvedet kände jag av. Vaknade mitt i natten och svimmade av smärtan. Sen blev det akutoperation och bort med höger äggledare.

Men jag mår bra nu. Har fått mycket hjälp. Dels är min man och min familj underbara. Sen har vi gått hos kurator. Hon hjälpte mycket.

• Luella

Stor kram Lindis! Ingen ska behöva gå igenom det du har varit med om

Fin mage Jis!

Vad bra Strössel med lammskinssåkpåsen!

• Jis

Nu är det spännande Dealiy, utan vad :)

tack ni andra. Som sagt tror att det är så nyttigt för mig att vara gravid, att inte längre kunna styra min kropp helt p fullt...jag inser att jag lagt så många år på att ha hang-ups å annat tråk. Nu är det slut med det. 

• strössel

Karmosin: Tycker jag med, för annars hade den kanske bara samlat damm i garderoben om jag tyckt det inte är så kallt. Nu kommer den till användning den med Glad

• Kelsson1

Strössel: Imponerande mage

dealiy: Läkaren på kliniken rekomenderade inte att jag skulle färga håret åtminstone före v10. Hon sa att på senare år har det kommit fram rön som visar på att kemikalier kan överföras till fostret. Därför har jag avstått från färgning helt. Tycker inte att mitt gråa hår gör så mycket bara jag får en frisk bebis, har ju kämpat i 8år. Då är 9månader väldigt kort tid...

Jis: Väldigt fin mage!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011