Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Mrs 74: 7 kg här och sf 29 v 32+6 kanske va litet då?

Nä olika de där tydligen med igångsättning mm
    Ska fråga bm på tors nästa vecka :)

• skatten12

fått rosa brun flytning? Va kan detta vara nu då?? Väntar på Bm, ska ringa upp mej men de dröjjer la ett bra tag. hade lite ont i magen igår, men inget då, men kommit massa idag på morgonen?

• skatten12

Nja vet inte, hon sa inget om de, Men hon sa att de va Bra att jag hade haft sex i går em. Kan vara de som retat, men har inte gjiort de innan så vet ej. Ska åka in om jag får ont eller mer flytningar, annars ta de lugnt.

Hon sa även om lill* bebisen kommer så är de ingen fara :) Hjärta dem klarar sej nu !

Hoppas de lugnar sej och den stannar ett par v till Baby

• skatten12

Tack Tjejer! Hjärta Ja kollade snabbt i tisdags med undersökning, och sex igår, Nej mer vattning flytning, inte gele.
    Bebisen hickar nu så de känns bra :)

En sak till som oroar mej helt plötsligt den sista tiden är de där me om den är frisk mm. Läser att de är normalt under en graviditet att oroa sej för sådana saker mm.. Men om Bebisen hade varit Allvarligt sjuk? Då ser dem sådant på rul va? KRAM

• skatten12

Najje : med funderat på att börja förbereda de lite granna ?
    Men känns ändå lite tidigt för min del ;) dina kan ju komman när som :)

Hm Jag ska iaf ha med mej tunikor som sitter löst och gott mjuka byxor skor och trosor, kamera ipad viktiga papper, kläder, mössa bilstol till bebisen smink och andra artiklar. leggins amningslinne/BH mm

säg om de är nått super viktigt jag glömt! :)

• skatten12

Massa : har du spytt nästan två
    Dygn utan att få
    Behålla något ? så hade jag ringt sjukvården !! Drick små
    Mängder åt gången , och försök äta mjuka saker för magen!
    Krya på dig!!!

• skatten12
    Cool Godmorgon!

Jag har bara en fråga, När SKÖNK era magar? min mage är super låg. dock har ju bebisen fixerat sig så kanske därför men den är verkligen låg. Folk påpekar de, är de inte lite tiigt`??
  • skatten12

Mrs c74 min har som sagt skönkt och är låg som bara den . Men är kanske normalt när bebis är fixerad ? Sa din bm att de dröjer innan den skönker eller vad ?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011