Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Med beräknad till 1/5 :) har du bytes dag måndagar Najje ?:)
    En kompis till mej fick sina tvillingar bf+4 så alla kommer inte gör tidigt :)

• skatten12

Najje : grattis till sjukpenningen ! Men får du inte hp? Jag va på fkassan idag, dem sa jag ska söka hp och läkare bara ska sjukskriva mej till hp ! ?
    Ok då har vi samma då :) jag samma bf som du ;)
    V 37 kommer snabbt :) mys!!

Bara de inte är graviditets klåda :( en jag skev ned här innan fick de, och de blir inte bättre för bebisarna kommit ut :(
    Men sök läkare snabbt så du kan kolla de eller få tavegyl elle nått emot klåda !

Jis vad fin :)

• skatten12

Najje ok!:) är ju två olika kassor , men spelar ju ingen roll samma inkoms
    Ändå :) hoppas de går över , så de är nått annat än hornonellt eller nått annat dumt, men ring bm så dem kan ta prover på dig! Lever mm bättre än o Vänta :)

• skatten12

Tummen upp Najje !! Hoppas de är ok ! :)
    Jag sjukskriven , men ändå heeeelt slut när jag vaknar . Som om jag vore bakis och
    Rökt 30 cigg på natten. Helt dödstrött ?
    Är kanske inte så konstigt med smärtor och sover obekvänt

• skatten12
    Najje79 skrev 2012-01-26 17:20:59 följande:
    Slänger in en magbild. Var ett tag sedan.

V 26+2

snygging!!
  • skatten12

Tycker mest jag känner fladdrande och små sparkar! Tror min bebis sparkar mkt bakåt med!? V 27 och känns som jag borde känns mkt hårdare?? Lr? Ligger jag ner känns det mkt mer:)
    Känner nån igen sig? När börjar magen röra sig mer o så? Ligger jag ner kan jag se bebis flytta sig men få ligger jag

• skatten12

Oki! :)! Mitt mått va 22,5 i v 25 :) följer kurvan sa hon ;) ska mäta på torsdag igen då v 28

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011