Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jag 4 och inget konstigt enligt min bm, inga bristningar ännu.

• skatten12

Fått röda små prickar på magen :/ nån mer!? Bars det inte är grav klåda eller lever påverkad ;( verkar som dem försvinner lite..
    Vilken vikt på ungefär har bebisar med st 50??

• skatten12

Tack Kelsson :) om 1,5 v. Men bättre idag men det kliar lite :/ kanske är värme utslag igår? Låg med kudde under mage mm . Får se över:)

Min lilla bevis beräknas väga 2900-3000 så vilken st är det då? Borde inte 50 va stort då??

• skatten12

Kelsson är bättre :) va nog värme utslag:/
    Vickan : ok :) har köpt både 50 och 56:)

Najje tack för ditt svar med prickarna :)
    Fin du är!!

Söte: usch din stackare!! Krya på dig!!
    Haha!! Du kanske har rätt :) kanske är en grabb :)

Speck: och fy!! Krya på er!!
    Mrs c74 ; hur är dina järn depåer!?
    Dem som är viktigast nu:)

Lulis; stort lycka till !!!

• skatten12
    Söte79 skrev 2012-02-22 11:17:41 följande:
    Skatten: vi får se!! Jätte jobbigt att vara sjuk... 3 veckor nu. Dessutom har jag fått restless leg syndrom.. Imorgon ska jag på RUL, v 19!
    Åh vad mys!!!!
    Jobbigt ;/ har en vän som har de med! Lider med er!! kram
    Najje79 skrev 2012-02-22 08:07:47 följande:
    Speck: Stackars er! Hoppas ni kryar på er snabbt!!

Jis: Vad bra att W sov hela natten, då kommer ni att få en bra resa hem, tror jag!

Skatten: Hur mår du? V 31 snart eller hur, visst har tiden gått fort!
    gick in i v 31 i går :) du med va??;)
    Jag mår bra, men aj aj men vad gör de när man bär på en SKATT?? Jag klagar inte, även fast de är ett heeeeelvete! Hur mår du???
    Tiden rusar, men just nu är de lite segt :/
    Kelsson1 skrev 2012-02-22 15:47:32 följande:
    Skatten: Skönt att det är bättre, fortsätt att ta hand om dig själv.

Jis: Underbart att få sova så länge, hoppas det håller i sig!
    Håller tumarna att hemfäden går bra.

Vickan: Jag har packat undan alla storlek 50-56 kläder, en del ska till makens syrra o en del till min syrra... Hoppas innerligt att vi får en tvåa så jag får kräva att få tillbaka de
    Hoppas att lilla Axel kryar på sig snart!

Söte: Vad mysigt med RUL, jag gick omkring med fånleende i flera dagar efter det

Speck: Skönt att höra att ni redan är bättre.

Ego: Mamma kom igår o var helt betagen av lilla Jenni, hon hade till o med drömt om henne under natten . Nu på morgonen efter att maken åkt till jobbet o jag hade ammat Jenni tog mamma henne så jag fick sova oavbrutet i nästan 3timmar! Vad underbart det var, var aldeles groggy när jag vaknade har nog inte sovit så djupt sen Jenni föddes!
    Mysigt med mormor besök!!Hjärta
  • skatten12

Hej tjejer! :) Användning av Bus produkter? är de farligt tro?? Vet spray tanning inte är så bra, men kräm?? Vet nån?? Jag mår bra, men sammandragningar mkt nu. Men ej onda :) Jag längtar så nu, mina vänner får barn nu titt som tätt och gosar med dem, snart har jag en själv. Härligt! Jag säger att 5 v så är de fritt fram :) KÄRLEK!Hjärta

• skatten12

Ingen som vet om sd.? :(

Speck: så jobbigt :( kramar

Massa: har lite halsbränna jag med äter sötmandel och mjölk !:) novalucol har jag på plats men ej behövt dem ännu:)

• skatten12

Vickan och Kelsson : tack för svar :) jag vilar mig och små greklar hemma idag, jag hade täta igår , kom kanske med 7-8 min mellan rum och va lite obehagligt men inget jag ringde om . En vän sa till mig vila.
    Har ej ont eller igår kändes de mer men inte Så jag tänkte nu Är de nått . Ska till barnmorskan i morgon, så får prata lite mer då.. :)

Najje: herregud så kul ! Eller ? Kanske är för tok för tidigt? ;) dem Stannar nog ett tag till :) hur går de med figlossningen ?

• skatten12

Sover relativt bra, :) men visst är de tungt och jobbigt att vända sig.. Jag har mer ont i ryggen ny, antar för magen växer snabbt nu,, ska bli kul o se vikt och sf mått i morgon :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011