Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jag 4 och inget konstigt enligt min bm, inga bristningar ännu.
Jag 4 och inget konstigt enligt min bm, inga bristningar ännu.
Fått röda små prickar på magen :/ nån mer!? Bars det inte är grav klåda eller lever påverkad ;( verkar som dem försvinner lite..
Vilken vikt på ungefär har bebisar med st 50??
Tack Kelsson :) om 1,5 v. Men bättre idag men det kliar lite :/ kanske är värme utslag igår? Låg med kudde under mage mm . Får se över:)
Min lilla bevis beräknas väga 2900-3000 så vilken st är det då? Borde inte 50 va stort då??
Kelsson är bättre :) va nog värme utslag:/
Vickan : ok :) har köpt både 50 och 56:)
Najje tack för ditt svar med prickarna :)
Fin du är!!
Söte: usch din stackare!! Krya på dig!!
Haha!! Du kanske har rätt :) kanske är en grabb :)
Speck: och fy!! Krya på er!!
Mrs c74 ; hur är dina järn depåer!?
Dem som är viktigast nu:)
Lulis; stort lycka till !!!
Hej tjejer! :) Användning av Bus produkter? är de farligt tro?? Vet spray tanning inte är så bra, men kräm?? Vet nån?? Jag mår bra, men sammandragningar mkt nu. Men ej onda :) Jag längtar så nu, mina vänner får barn nu titt som tätt och gosar med dem, snart har jag en själv. Härligt! Jag säger att 5 v så är de fritt fram :) KÄRLEK!
Hur mkt och täta sd är normalt nu? V 32?
När ska man oroa sig?
Ingen som vet om sd.? :(
Speck: så jobbigt :( kramar
Massa: har lite halsbränna jag med äter sötmandel och mjölk !:) novalucol har jag på plats men ej behövt dem ännu:)
Vickan och Kelsson : tack för svar :) jag vilar mig och små greklar hemma idag, jag hade täta igår , kom kanske med 7-8 min mellan rum och va lite obehagligt men inget jag ringde om . En vän sa till mig vila.
Har ej ont eller igår kändes de mer men inte Så jag tänkte nu Är de nått . Ska till barnmorskan i morgon, så får prata lite mer då.. :)
Najje: herregud så kul ! Eller ? Kanske är för tok för tidigt? ;) dem Stannar nog ett tag till :) hur går de med figlossningen ?
Sover relativt bra, :) men visst är de tungt och jobbigt att vända sig.. Jag har mer ont i ryggen ny, antar för magen växer snabbt nu,, ska bli kul o se vikt och sf mått i morgon :)