Hej alla underbara tjejer!
Jag hoppas att ni har en bra helg och kan inte förstå att första advent står för dörren redan. Ville bara skriva och önska er alla
STORT LYCKA TILL med de bebisar som redan är här och de som komma skall. Ni kommer bli underbara toppenmammor allihopa och jag är så glad för att ni lyckats och fått era efterlängtade plus som det kämpats för så och att det trots krämpor nu äntligen snart är dags för er.Tiden räcker inte till med två små som är växelvis eller dubblet sjuka (och nu jag med) och med en sambo som reser i jobbet och jag känner att jag inte hinner läsa riktigt allt som skrivs och inte heller kommentera då datortid nummera är nedsatt till ungefär 0.0002%. Läser så mkt jag hinner från mobilen, men svårt skriva/kommentera bra inlägg till er alla från den. Så känns som jag bara dyker upp sporadiskt med ego-inlägg
. Så nu får jag skjuta ut mig ur tråden, iaf så länge Lillfisen (Axel blev det Strössel
) kräver att bli buren 24/7. Men tänker på er och kommer kika in regelbundet för att se när bebisarna dimper ner
. Har följt många av er hela vägen ju!
Som sagt lycka till nu med allt och stor kram till er ALLA, ni är underbara
, kram kram!