Inlägg från: Vickan I |Visa alla inlägg
  • Vickan I

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

marsbebisar skrev 2011-10-07 10:09:27 följande:
    Vi tar gärna emot tips

En Bugaboo Donkey helt klart är mitt tips 
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Vickan I
    Jis skrev 2011-10-07 10:23:54 följande:
    Vickan: Donkeyn är deras dröm, men den är ju rätt dyr dessvärre...

Ja men andrahandsvärdet är jättebra så blir inte så dyrt egentligen.
  • Vickan I

Ego - Om ingen lagt ett bud på en lgh som man är intresserad av, hur misstänksam ska man vara att man missat ngt då eller? Föreningens ekonomi och sådant är kollat. Tips?

• Vickan I
    Kelsson, Strössel - Grattis till ny vecka! Ja kanske bara är sämre tider nu. Huset/Lgh (en fyra) är 10 år gammal så inget stambyte på gång. Den ligger på samma gata som vi bor, bara 100 meter bort, men man börjar ju undra hmm....

Strössel - ja du nu är det inte långt kvar till du får veta vem som är där . Jag har ju känt pojke hela tiden, men tror även läkarkanditaten råkade visa mig en stor pung på UL i måndags, så känner mig ännu säkrare nu .  
  • Vickan I

Hur vart det med fika idag? Vet inte om jag missat senast sagda? Funderar på om jag ska ta mig mot stan el hem nu när jag är klar hos bm?!

• Vickan I

Kasa - jo är väl så också. Vi har fått ok av banken iaf OM det blir ngt. Finns några andra fyror ute (men nyare och då lite dyrare) och det verkar gå trögt där med, så tror kanske mer på svåra tider än fel på bostaden?

• Vickan I

ja tack för fika-sällskapet, det var roligt .

• Vickan I

Tänker på dig Strössel.

Jis - Kudde "ska" man ha för att förebygga att de får platt bakhuvud eftersom de ligger på rygg så mkt. Täcke hade inte vi, blev för varmt och stort/bylsigt, vi hade pyjamas och en filt, mkt smidigare. Men hade täcke/påslakan för att bädda med då det är fint .  

• Vickan I

Stor kram Strössel. Skönt att allt är bra igen iaf.

Samma til dig Sputnik .  Vi kommer bädda med übermjuk fårfäll i vagnen nu så då behöver vi ingen kudde, men till sonen hade vi en.

• Vickan I
    Strössel - Härligt att h*n bökar runt för att lugna sin mamma . De kan verkligen skrämmas rejält ibland. Ja fast bm sade igår att det tydligen KAN vara så att läkaren som gör undersökningen på måndag kan bestämma att jag är för omogen då och att igångsättningen ställs in/skjuts fram. Inte hela världen, men bra hon sade det så att man kan vara beredd på det beskedet också.

Hmm min man som det heter blev idag kidnappad för sin svensexa i efterskott och hans mobil har dött (han hann dock meddela detta innan den dog) så skulle vara typiskt om det drog igång inatt bara för det! Men långt innan så inte orolig faktiskt.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011