Inlägg från: Vickan I |Visa alla inlägg
  • Vickan I

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis skrev 2011-10-05 11:18:17 följande:
    Läste detta imorse, inte så uppmuntrande..
     www.metro.se/halsa/var-tredje-barn-kunde-radd...!EkrtugJjZCVsw/
    Ja det är sorligt att man fortsätter säga att det är normalt att bebisen ska röra sig mindre mot slutet för att det är trångt etc. SJÄLVKLART blir rörelserna annorlunda mot slutet, men ska inte minska. Jag fick höra det och trodde så med sonen också, sedan läste jag på spädbarnsfondens hemsida och fick helt annan information. Samma sak med att Sverige låter gravida gå över tiden så länge, helt vansinnigt.

Underbart Dealiy, vilken lycka
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Vickan I
    kasa - japp den 10:e om de inte säger då att det är kaos så att vi inte kan komma in och får vänta ngn dag till. Börjar kännas grymt läskigt.

Kelsson - Härligt att allt såg bra ut idag
  • Vickan I
    strössel skrev 2011-10-05 18:16:57 följande:
    Vickan l: Jag börjar känna mig febrig är det farligt ? Känns som om svetten bara rinner på hela kroppen mår inte alls bra.

Men usch då. Inget jag har haft eller känner igen. Kanske bara vanliga förkylningssymptom? Hoppas du mår bättre snart iaf och ring annars och hör efter om du oroar dig. kram
  • Vickan I

Kul kKrmosin . Förstår vad du menar och ändå tittar jag på Sanning & Konsekvens på 3:an..knäpp. jag gillade deras svarta med ludd.

• Vickan I
    Lindis1974 skrev 2011-10-05 20:28:12 följande:
    Undrat varför jag slog på 3an .... ?

Ja mannen sade samma sak och ville byta kanal. Självplågare? Usch vad sorgligt och hemskt och arg blir man också.
  • Vickan I

Speck - stor kram . Man lär sig ta sig runt och vart man ska röra sig och på vilka tider, men stan blir lätt för mkt. Ja oron fortsätter bara. Sonen är strax över 2½ år nu och jag oroar mig fortfarande. Finns en maaassa saker att oroa sig för.

• Vickan I
    kasa01 skrev 2011-10-06 08:40:12 följande:
    Vickan, läste på sidan, verkligen bra text! tycker detta är ett mycket bättre sätt att förmedla budskapet än att sätta skräck i alla blivande mammor med att visa par vars barn har dött. Kanske behövs även det, men texten du länkade till tycker jag var informativ och uppmuntande skriven i stället för skrämmande. Tack för det!

ja jag tyckte det också. Saklig och rak information utan en massa "onödigt" skrämsel.
  • Vickan I
    Strössel - Säger som Kelsson, fick du inte se bebisen på skärmen!? Vad dåligt.

Ang imorgon så hoppas jag verkligen att jag kan komma med och fika, sonen snorar lite, men hoppas han håller sig frisk. Farmor kunde hämta och passa iaf i så fall. Ska till bm innan bara.
  • Vickan I

Ja gud vad jag sitter med tårar i ögonen .

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011