Hej alla, vilka stormsteg alla tar, snart har vi en massa små i tråden .
Säger som de andra Carlan, åk in och få en koll så att du slipper oroa dig. Men det behöver verkligen inte vara ngn fara för bebis, då "mäta magen" inte alls är ett helt säkert sätt att kolla på.
Karmosin - haha var själv under kvällen då mannen smet iväg på styrelsemöta. Var lite trixigt att fixa middag vid spisen med en lite gnällis balanserandes på ena axeln och en snorig tvååring hängande i ena benet. Men bara vänja sig antar jag .
Enya - Stort grattis .
Jis - Snygg som vanligt och du TUL är verkligen inget exakt. Mina korvar har ju legat -16% och -6% och när de sedan föddes så vägde de ungefär samma ändå.
Kasa - Härligt att allt såg bra ut, även om man får se det i små delar åt gången .
Najje & Kelsson - Vi kollade ju på lgh en söndag, på måndagen ringde mäklaren och då sade mannen att vi "nog" inte var intresserade, men skulle fundera. Vi hörde inget och på nätet syntes ingen budgivning, så på fredagen ringde jag mäklaren och frågade om han trodde att säljarna skulle godta ett lägre bud, under acceptpriset, vilket han ev trodde. Pratade med mannen om vilken summa han kunde tänka sig för att tycka att det kanske kunde vara intressant buda ändå och så pratade vi en massa (jag pratade såååå gott om alla fördelar jag kunde komma på haha) och han räknade hit och dit under helgen. På måndagen ringde mannen och lämnade vårat lägre bud och när värkarna var i full gång så lämnade mäklaren ett meddelande att säljarna godtog vårt bud, men att de inte jublade direkt. Hade mäklare här idag och på onsdag ska det ev fotograferas här hemma, så känns lite mkt med att tvätta fönster och grejer nu inför det, med allt annat, men kan ju inte klaga nu hahaha .
Speck - Vi har också en magontkille här hemma . Han blir full med luft och får kämpa med rapar och pruttar osv fast vi också försöker hjälpa/förebygga vad vi kan. Var samma sak med stora sonen, så vi får se hur det går denna gång. Tycker inte droppar hjälpte sonen, men kanske får testa det denna gång iaf. Han äter lite dåligt också, så får se hur vikten ser ut imorgon och om vi får kompl. med ersättning. Mjölk finns i överflöd, ajaj, men han blir trött och somnar fort när han ska äta....
Nu har jag väl glömt en massa, men min amningshjärna räcker inte längre! Stor kram på er alla iaf.